Soline Weidema (no login) van IP adres 213.38.133.146
Beste Berny,
Ik heb al eerder contact met je gehad.
Wij zitten momenteel in Wales, maar willen toch graag terug naar NL. Ik heb destijds een telefoonnummer gekregen van een advocaat die kan helpen met het formuleren van een bezwaar. Echter, dat was niet het juiste nummer.Zou je mij dit kunnen doorgeven per post of telefoon? Ik heb nu geen computer, post dit via de computer in de bibiliotheek.
Misschien zou je ook me kunnen helpen met informatie over bezwaren w.b. richting van het onderwijs. Momenteel kan ik geen voorbeelden vinden van ouders die vrijstelling hebben verkregen.
Mijn telefoonnummer is: 00 44 7985 040 454 (ik bel dan meteen zelf terug) of
adres:
2 Woods Row
Carmarthen
SA31 1BU
Wales UK
Ik weet niet goed waarom ik jouw naam intypte bij de zoekmachine, waarschijnlijk ben ik on a trip down memory lane. Ik heb ook nog minstens 1 boek van je! Dat is weliswaar niet zo ver verhuisd dan jij, maar nu toch al in Zutphen terecht gekomen. Het boek dat ik heb is van Lilian Rubin, heb je misschien enig idee wie ik ben,
Ik weet niet goed waarom ik jouw naam intypte bij de zoekmachine, waarschijnlijk ben ik on a trip down memory lane. Ik heb ook nog minstens 1 boek van je! Dat is weliswaar niet zo ver verhuisd dan jij, maar nu toch al in Zutphen terecht gekomen. Het boek dat ik heb is van Lilian Rubin, heb je misschien enig idee wie ik ben,