<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  

wie heeft spreuken van witte of zwarte magie?

December 22 2002 at 11:05 AM
nico p.  (no login)

hallo,
ik wil graag een paar spreuken van witte en/of zwarte magie hebben dus als iemand iets heeft e-mail het dan A.U.B. naar rgouwentak@msn.com

alvast bedankt

Respond to this message   
AuthorReply
esje2002
(Inloggen Esje2002)

Hai

January 2 2003, 9:58 PM 

Hoi, heb je al van die spreuken van zwarte of witte magie? want ik zou het leuk vinden om ook te weten wat die spreuken zijn en waarvoor ze dienen...
Zou je ze naar mij willen mailen?
dankjewel alvast.
groetjes esmeralda
mijn mail adres is: ijsselfee@hotmail.com

Respond to this message   
melli
(no login)

Re: Hai

February 15 2003, 3:21 PM 

ik ken een aantal spreuken maar weet je zeker dat je dat wilt het kan erg gevaarlijk zijn als je spreuken wilt moet je naar de bieb gaan er zijn veel boeken met spreuken ga dan op zoek naar the book of shadows of the black book of shadows ik weet niet zeker

Respond to this message   
Aldebaran
(no login)

tja

February 16 2003, 1:55 PM 

Hmmm..soms zijn de dingen die beginners denken best wel grappig, mar ik moet ze toch wel corrigeren.

In de bieb kun je soms wat vinden, maar niet veel, vaak is het beter de goede boeken te bestellen uit een andere bibliotheek, je kunt goede boekentips vinden op allerhande website, o.a. de mijne (groups.msn.com/aldebaransesoterie)
.

Spreuken moet je zelf maken, enkel amateurs gebruiken spreuken van anderen, maar dat is een teken van luiheid, en zo kom je niet ver in de magie.

Het boek of shadows is een term die heksen gebruiken voor hun boek waarin ze hun spreuken en recepten schrijven, het is geen bestaand toverboek of zo.

Magie is niet zoals in Charmed, met toverboeken of met veststaande spreuken, magie is ongelofflijk vrij, zo vrij zelfs, dat beginners er in het begin niet aan uitgeraken.

Veel liefde en licht,
Wees gezegend,
Aldebaran

Respond to this message   
paige
(no login)

help mij aub

November 4 2004, 2:30 PM 

hoi mijn naam is marjolijn maar mijn vriendinnen noemen mij paige dat meissie uit charmed mijn vriendinnen iris (piper melissa (prue) en manon (phoebe) willen graag wat spreuken hebben en ik hoopte dat u voor mij sprueken zou kunnen hebben of vertellen waar ik ze kan vinden. Mijn vriendinnen en ik hebben ook al geesten op geroepen en dat is gelukt. was eerst best wel eng maar later niej meer wij willen ons echt in de hekserij en magie gaan geloven en er iets mee bereiken en waar kan ik the book of shaddow vinden geef me aub tips ik ben al maan dan aan het zoeken. mijn vriendinnen en ik hebben zelfs allemaal al 11 zwarte kat gekocht voor ons heksen culbje. mijn emailadres is silviecoda@msn.com stuur mij aub zo snel mogelijk een mailtje terug het liefste vandaag nog plaese. U bent mijn laatste hoop

Respond to this message   
paige
(no login)

help mij aub

November 4 2004, 2:30 PM 

hoi mijn naam is marjolijn maar mijn vriendinnen noemen mij paige dat meissie uit charmed mijn vriendinnen iris (piper melissa (prue) en manon (phoebe) willen graag wat spreuken hebben en ik hoopte dat u voor mij sprueken zou kunnen hebben of vertellen waar ik ze kan vinden. Mijn vriendinnen en ik hebben ook al geesten op geroepen en dat is gelukt. was eerst best wel eng maar later niej meer wij willen ons echt in de hekserij en magie gaan geloven en er iets mee bereiken en waar kan ik the book of shaddow vinden geef me aub tips ik ben al maan dan aan het zoeken. mijn vriendinnen en ik hebben zelfs allemaal al 11 zwarte kat gekocht voor ons heksen culbje. mijn emailadres is silviecoda@msn.com stuur mij aub zo snel mogelijk een mailtje terug het liefste vandaag nog plaese. U bent mijn laatste hoop

Respond to this message   
ceece
(no login)

spreuken

February 24 2003, 3:22 PM 

stuur ze maar want ik doe mij studie in zulke dingen

Respond to this message   
Wendigo
(no login)

Spreuken?

April 25 2003, 11:05 AM 

Waar kan ik daadwerkelijke spreuken vinden? Veel op internet gaat om het verhaal zelf, niet om spreuken.. Ik zou het waarderen als iemand, het liefst wat onschuldige om te beginnen, spreuken zou kunnen mailen naar mij(keizers@home.nl) Ik heb interesse hierin, wil gewoon weten OF het echt bestaat..(Je weet wat ze zeggen, geloven pas nadat je het gezien hebt met eigen ogen) Alvast bedankt, Wendigo!

Respond to this message   
Angelus Moonraven
(Inloggen Angelus124)

re: spreuken?

May 6 2003, 3:48 PM 

Op Internet staat idd veel meer algemene informatie dan spreuken. Maar misschien is het goed dom dat eerst door te lezen. Er staat soms ook informatie
over hoe spreuken obgebouwd zijn en hoe je ze zelf
moet schrijven. www.heksen.pagina.nl is een site met
heel veel links waar je misschien wel wat aan zal hebben.

Bright Blessings,
Angelus Moonraven

Respond to this message   

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement