Weblog Algerie.nl

<< Previous Topic | Next Topic >>Retour Index  

voorstellen

April 20 2007 at 9:10 PM
Score 1.0 (1 person)
  (Entrer cirta)
de l'adresse IP 85.151.21.81

Mijn naam is Ammar, ik kom uit Algerije (constantine),getrouwd en woon in nederland sinds 1998 in Limburg ( Roermond).

Een tijdje geleden had ik een idee om een algerijnse stichting op te richten,met het doel
dat de stichting zorgt voor de benodigde steun en het organiseren van bijeenkomsten en samen
vieren van ons feestdagen.

De stichting wordt vertegenwoordigd door leden van het provenciale bestuur hun taak is het
informeren, organiseren en klaar staan als aanspreekpunt voor alle algerijnen die in hun provincie woonen.

Er wordt geen politieke of discriminerende gedachten toegestaan binnen de stichting.

Als dit idee jou aanspreekt, mail mij!
salem
ammar,

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuteurReply
salim_dz
(no login)
82.173.187.114

Re: voorstellen

No score for this post
April 30 2007, 9:02 PM 

Dag Ammar,
wat toevallig, ik kom ook uit constantine, over die stichting gesproken, ik denk dat je weinig kans maakt, aangezien het moeilijk is de doelgroep te bereiken en het beperkte aantal Algerijnen hier in NL, toch wens ik jou succes toe.

saha,
salim_dz

Els
(no login)
213.46.205.158

een stichting voor en door Algerijnen

No score for this post
June 24 2007, 10:53 PM 

Ik denk dat het heel goed is, iedereen begint klein om groter te worden of niet?
ik denk dat uiteindelijk er toch heel wat mensen erbij gebaat zijn om met mede Algerijnen iets te hebben, en te laten zien dat ze niet alleen staan.

ieder beetje kan helpen vind ik!!!!!!!!! Doen hoor!!!! ik ben geen algerijn maar een nederlandse vrouw die getrouwd is met een algerijnse man die helaas nog in algerije woont na 1 jaar huwelijk!!!

Succes met het opzetten van een stichting......

Anonymous
(Entrer AlgerianGirl)
86.88.35.28

Re: voorstellen

No score for this post
August 4 2007, 1:17 PM 

Hey Ammar,

Ik kom uit Oran en vind het een goed idee, ik zou er gewoon voor
gaan.

bislemma

(no login)
83.83.28.71

salam aleikom

No score for this post
August 6 2007, 9:47 AM 

salam aleikom

hoi ik ben half marokkaans en half algerijns en ik vind het wel een hele goede plan om een stichting optezetten want er zijn wel algerijnen maar er is geen plek om samen te komen en dat is wel jammer want zoveel zijn er niet in nederland. en er zijn ook zat halfbloedjes die nergens terecht kunnen zoals ik , ik ken bijna geen algerijnen wat best jammer is maar gair inshallah. ik wens je veel succes en gewoon doen hoor

wa aleikom salam

fatima zohra
(no login)
86.90.49.132

goed idee

No score for this post
August 14 2007, 9:51 PM 

hallo

ben ook een algerijn vanuit blida , en vind het een goed idee die schtichting .. mag ik vragen wat je er meer precies wilt doen ..

ik heb gewoond in algerije afgelopen jaren en wat me nog steeds dwars zit heel veel armen mensen ,

ik zat op school jongen en meisjes in de winter met plastic slippers ..

ik hoop echt dat we daar wat aan kunnen doen ,

groetjes fatima , rotterdam

(no login)
84.84.169.105

Re: goed idee

No score for this post
September 4 2007, 9:45 PM 

salem aleikom
fatima nlaymo drahem wa nachrolhom boutt

krimo
(no login)
82.173.127.41

Re: goed idee

No score for this post
September 28 2007, 4:24 PM 

mascara 29 echri rouhekke boutte we flouka hahahaha

Current Topic - voorstellen
  << Previous Topic | Next Topic >>Retour Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
ALGERIE.NL