Mijn naam is Ammar, ik kom uit Algerije (constantine),getrouwd en woon in nederland sinds 1998 in Limburg ( Roermond).
Een tijdje geleden had ik een idee om een algerijnse stichting op te richten,met het doel
dat de stichting zorgt voor de benodigde steun en het organiseren van bijeenkomsten en samen
vieren van ons feestdagen.
De stichting wordt vertegenwoordigd door leden van het provenciale bestuur hun taak is het
informeren, organiseren en klaar staan als aanspreekpunt voor alle algerijnen die in hun provincie woonen.
Er wordt geen politieke of discriminerende gedachten toegestaan binnen de stichting.
Als dit idee jou aanspreekt, mail mij!
salem
ammar,
Dag Ammar,
wat toevallig, ik kom ook uit constantine, over die stichting gesproken, ik denk dat je weinig kans maakt, aangezien het moeilijk is de doelgroep te bereiken en het beperkte aantal Algerijnen hier in NL, toch wens ik jou succes toe.
Ik denk dat het heel goed is, iedereen begint klein om groter te worden of niet?
ik denk dat uiteindelijk er toch heel wat mensen erbij gebaat zijn om met mede Algerijnen iets te hebben, en te laten zien dat ze niet alleen staan.
ieder beetje kan helpen vind ik!!!!!!!!! Doen hoor!!!! ik ben geen algerijn maar een nederlandse vrouw die getrouwd is met een algerijnse man die helaas nog in algerije woont na 1 jaar huwelijk!!!
hoi ik ben half marokkaans en half algerijns en ik vind het wel een hele goede plan om een stichting optezetten want er zijn wel algerijnen maar er is geen plek om samen te komen en dat is wel jammer want zoveel zijn er niet in nederland. en er zijn ook zat halfbloedjes die nergens terecht kunnen zoals ik , ik ken bijna geen algerijnen wat best jammer is maar gair inshallah. ik wens je veel succes en gewoon doen hoor