Weblog Algerie.nl

Next Topic >>Retour Index  

sahira

May 31 2008 at 5:46 PM
No score for this post
najib  (no login)
de l'adresse IP 89.131.250.94

sahira laat die man met rust ik ken hem en heb hem ander half jaar geleden ook gezien richting alicante op vakantie hij had over dat,jij was verslaafd en had periode gezeten in gekkenhuis en neemt pillen voor en vaker op bezek bij koffieshops en hij wist dat niet

en over bedriegen en slecht praten over partner dat is overal in iedere relatie,mijn ex vrouw heeft 22000 euros aan schulden achtergelaten dus waarom ga je niet verder met jou leven zo als hij en niet liegen over hem het lijk soap ik heb al eerder gelezen jou berichten het lijk dqat jij had relatie met maffia baas hahaha die man is zo loief en ardig en de vrouw die heeft hem nu heeft de lotto gewonen

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuteurReply
nouredine
(no login)
89.131.250.94

voor sahira

Average Score 3.5 (2 people)
May 31 2008, 5:49 PM 

heyyyy dat klopt sahira jij komt toch uit assen

ja jij bent wel verslaafd geweest en jou man ken ik ook die is nu gellukig met zijn vrouw hij zegt het zelf bij oms

en trouwens over die periode en gekkenhuis het klopt in ons buurt hier in assen haden het vaker over sahira jij kent mijn moeder goed

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
Current Topic - sahira
  Next Topic >>Retour Index  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
ALGERIE.NL