<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Index  

Acoorden voor 'opa' van marco borsato

September 25 2002 at 12:32 AM
No score for this post
Dave  (no login)

Ik ben al een tijdje op zoek naar de acoorden en of tabs van het nummer 'opa' van marco borsato.
mijn opa is bijna overleden en ik wil het graag voordragen op zij begravenis en aangezien ik er nog geen karaoke versie van heb weten te bemachtigen dacht ik het zelf te gaan spelen op gitaar maar dan moet ik wel eerst de accorden hebben.

Scoring disabled. You must be logged in to score posts.Respond to this message   
AuthorReply
lisanne hilhorst
(no login)

ik ben ook op zoek

No score for this post
March 22 2004, 4:44 PM 

hoi
zou je als je de accoorden hebt gevonden ze ook naar mij willen mailen? ik ben namelijk ook al heel lang op zoek....
groeten
lisanne

dylan
(no login)

Re: Acoorden voor 'opa' van marco borsato

No score for this post
December 17 2004, 6:51 PM 

het nummer is gemakkelijk zelf te achterhalen... en het gemakkelijkst te spelen in C ... 032010 dan naar.. 022010 dan Am ... F en G ... ( die ken je vast wel)

daarna bij nu loop ik in mn eendje C - G En ik breng mn kleine AM tranen naar die hele grote zee E Ik zie nog mn opa liggen (F)als een stillle witte pop dan weer C!! sloot voorgoed zn ogen weer F en dan hij slaat ze nooit meer op C

je kunt het nummer ook in D spelen ( zo is ie!) maar moeilijker te zingen (refrijn)

D - A - BM .... de rest mag je zelf raden

reacties dylandenhartog@hotmail.com

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Index  
Find more forums on Network54Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2017 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement