<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  

familie Wong Loi Sing

October 26 2001 at 1:58 AM
No score for this post
  (no login)
van IP adres 212.238.10.131

Ik ben geinteresseerd in onze voorouders en daarom ben ik blij met jullie informatie over genealogie. Helaas heb ik nog niets gezien wat specifiek op ons betrekking heeft maar dat komt vast wel.Veel succes verder.

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply

(no login)
213.10.99.38

Re: familie Wong Loi Sing

No score for this post
January 6 2002, 5:52 PM 

Sandra, in mijn familie komt wong loi sing voor namelijk: Ivan wong Loi Sing geboren op 22 december 1931 gehuwd met Cornellie Agnes Leckie

(no login)
62.234.40.205

reactie op Ivan Wong Loi Sing

No score for this post
May 25 2002, 7:10 AM 

Beste Mv/Mn Sang A Jang,
bedankt voor uw reactie op mijn berichtje.
Mijn vader is Ferdinand Wong Loi Sing. Zijn vader is Christiaan Marius Wong Loi Sing.
Uit dat gezin komen ook de priesters Wong Loi Sing en een paar kunstenaars. De heer Ivan Wong Loi Sing ken ik niet maar ik zal nu navraag gaan doen en proberen de stamboom te volgen. Vanwege omstandigheden kon ik me er een poos niet in verdiepen en daarom lees ik uw response op mijn berichtje ook nu pas.
Nogmaals bedankt.

(no login)
213.218.65.17

Familie!!

No score for this post
September 10 2003, 7:10 PM 

Beste Sandra,
Mireille, mijn dochter was aan het msnen met Antal (a.l. wong), een neef. Het ging over een stamboom. Nou. ik kan je vertellen dat ik ook al een poos bezig ben geweest met de bootlijsten van de oorspronkelijke Sur. chinezen. Maar nergens de naam Loi Sing te bekennen. Vertelde laatst mijn zus Ingrid dat papa, Jacques René Wong, vroeger ook Loi Sing, haar ooit eens had verteld dat het geen Loi Sing was, maar...... iets dat er erg op leek . Dat weet ik dus even niet meer.Maar jouw vader ken ik en ook Mannie, je vaders tweelingbroer. Ook die schrijvende broer, Waldi, die zus, die hier ook een tijd heeft gewoond, de naam ben ik ook even kwijt. Maar heb jij niet ook een broer die Kenneth heet en dacht ik, kapper is? Nou ik heb ook een broer die Kenneth heet en die is apotheker in Utrecht. En die Kenneth (amsterdam) die ook gereageerd heeft op jouw oproepje, is ook familie!
Maar misschien kunnen we er samen uitkomen, dus je kan me gerust mailen!

(no login)
81.68.132.153

sorry voor mijn late reactie......

No score for this post
November 16 2003, 12:31 AM 

Ja , inderdaad sorry! Ik had deze site uit het oog verloren en kwam er toevallig weer op nadat ik met familie had gebabbeld. Deze boodschap lees ik nu pas. Wilt u mij svp een mailtje sturen dan kunnen we beter babbelen. Ik heb de vrouw van Rudi Wong Loi Sing laatst ontmoet op een begravenis van mijn tante van Vollevelde. Rudi is ook al weer heel lang geleden overleden. Hoop gauw antwoord te krijgen, groetjes, Sandra.

(no login)
80.60.156.76

familie Wong Loi Sing

No score for this post
February 19 2002, 1:44 PM 

Beste Sandra,

Dit heb ik uit het telefoonboek uit Suriname.

Wong loi sing ,c r Gravenstr 6 31 07 18
Wong loi sing ,e Misgunst 103 32 71 58
Wong loi sing ,e f Kernkampwg prof w 56 49 75 25
Wong loi sing ,e l Recifestr 4 44 15 57
Wong loi sing ,e m Jamaicastr 8 44 09 88
Wong loi sing ,e w tolk/vertaler engels Jacobastr 7 44 10 69
Wong loi sing ,f e Kapasistr 13 48 11 92
Wong loi sing ,f f Kernkampwg prof w 58 43 97 08
Wong loi sing ,l a Radiumstr 8 45 13 63
Wong loi sing ,m m Pommerakstr 1 45 64 84
Wong loi sing ,s Misgunst 105 32 70 69
Wong loi sing ,s e Hematietstr 29 45 46 96

Hoop dat je er wat mee kan

Groeten

Dennis Lee Kong

This message has been edited by 2buzzy van IP adres 213.201.137.114 on Dec 30, 2002 12:55 PM

(no login)
194.151.10.45

Familie Wong Loi Sing

No score for this post
August 2 2002, 10:13 AM 

Beste Sandra,

Mijn moeder heet Muriel Wong Loi Sing en is een zus van Ivan Wong Loi Sing. Zelf ben ik hier in NL geboren maar deze tak van de Wong Loi Sing is geboren op Curacao uit Louise Westmaas (Suriname) en George Wong Loi Sing (Suriname). Zelf ben ik ook op zoek naar meer informatie over de stamboom van de familie. Van welke tak van de familie ben jij? Zowel de schilders als de priesters komen uit onze familie. In Suriname woonden ze in Groningen. Hopelijk heb je hier al iets meer aan.

(no login)
195.121.41.28

Kenneth Wong Loi Sing (Amsterdam 1969)

No score for this post
May 27 2003, 12:07 AM 

Sandra en andere onbekende leden van de familie,,,,,

Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die zeer nieuwsgierig is naar de takken van onze familie. Ik ben zoon van Rudi Wong Loi Sing (Curacau 1932) En hij was weer zoon van Lucien(Suriname ???) Hij heeft twee broers Herman (Curacau) en Eddy (Bonaire). Ik zal deze site in de gaten houden en hoop zo meer informatie te verkrijgen.

Kenneth

(no login)
81.68.132.153

reunie

No score for this post
November 16 2003, 12:45 AM 

Na al deze reacties lijkt een familie reunie me wel op zijn plaats niet? Bedankt voor uw reactie. Ik heb oom George gekend, mijn grootoom. Had heel veel verschillende dieren. We mailen verder? Sandra.

A.L. Wong (loi-sing)
(no login)
62.195.241.221

Familie Wong (loi Sing)

No score for this post
September 7 2003, 11:03 PM 

beste (verre) familie,

ik ben in het bezit van een lijst van kinderen van Wong-Loi-Sing(vader) en Lie-Atjam(moeder) Dit zijn kinderen van Wong-Loi-Sing's tweede huwelijk. (Eugenie, Julius, George, Esseline, Jacques René, etc.) Mijn opa heette Jacques René.
Ik heet overigens alleen Wong omdat mijn opa loi-sing eraf heeft gehaald.

groet,
A.L. Wong

(no login)
86.89.49.209

Fam de Pina - Glans

No score for this post
April 23 2009, 11:41 AM 

Geachte Heer Wong,

Het is al weer tijd geleden dat ik reageerde op uw verzoek om informatie betreffende de genoemde familie, maar niets vernam.

Zelf ben ik een afstammeling van de familie de Pina die naar Ned Indie is vertrokken.

Ik ben op zoek naar de Surinaamse voorouders van de familie de Pina en kan u verder veel informatie verstrekken.

Groet.

Rob F. Gagliardi

(no login)
81.68.132.153

Re: Familie Wong Loi Sing

No score for this post
November 16 2003, 12:39 AM 

Mijn vader is een zoon van Christiaan Marius Wong Loi Sing, die was een broer van George. Mijn vader is een deel van de tweeling die geen priesters zijn. Mijn vader heet Ferdinand.

(no login)
77.250.157.126

Stamboom Westmaas

No score for this post
September 28 2007, 8:39 AM 

Ik ben geintreseerd in de stamboom gegevens van Loise Westmaas en George Wong loi Sing .

Kunt u mij hier aan helpen .
Wie waren de ouders van Loise en waar en waneer geboren ?
Wie zijn haar kinderen en waar en wanneer geboren ?
Ik hoop dat U mij aan deze gegevens kunt helpen , om zo de stamboom verder invulling te kunnen geven .

Alvast vriendelijk dank en hartelijke groet
Jan Westmaas

Current Topic - familie Wong Loi Sing
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  
Find more forums on World HistoryCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement