<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  

Plantage Munchenstein

January 20 2002 at 11:25 PM
No score for this post
  (no login)
van IP adres 200.1.157.202

Iets bekend over deze plantage gelegen aan de pararivier en de Carolinakreek?

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply

(no login)
80.60.156.76

Munchenstein

No score for this post
January 21 2002, 2:08 AM 

Beste Iwan,

vreemd genoeg komt deze plantage niet voor bij Lavaux
Ik zie hem in de almanak van 1793 opduiken als hout plantage aan de parakreek eigenaar H.W. Talbot. Hier staat niet de grootte bij.

In de alamanak van 1821 komt hij voor als hout plantage aan de rechterhand van de Para Kreek en behorende bij de plantage Berlijn aan de linkerhand van de Parakreek. en deze plantage was dus van D.B. de Mesquita.

Ik heb 2 kaartjes voor je gescand.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Groeten

Dennis Lee Kong

This message has been edited by 2buzzy van IP adres 213.201.137.114 on Dec 30, 2002 12:03 PM
This message has been edited by 2buzzy van IP adres 80.60.156.76 on Apr 9, 2002 12:54 AM

Anonymous
(no login)
62.163.2.131

munchenstein

No score for this post
May 22 2005, 6:51 PM 

munchenstein of hoe julie het willen noemen be hoorde of het behoort nog steeds aan de fam INGE. Maar iemand van de fam heeft het op een of andere manier verkocht aanDE VRIES. het is een familie platage,dit is wat ik van mijn ouders heb gehoord.toen ik nog klein was gingen wij elke vakantie er naar toe.voor ons is het Mirsting.Een overgrootvader heeft het toendertijd opengekapt.

Anonymous
(no login)
62.163.2.131

munchenstein

No score for this post
May 22 2005, 6:52 PM 

munchenstein of hoe julie het willen noemen be hoorde of het behoort nog steeds aan de fam INGE. Maar iemand van de fam heeft het op een of andere manier verkocht aanDE VRIES. het is een familie platage,dit is wat ik van mijn ouders heb gehoord.toen ik nog klein was gingen wij elke vakantie er naar toe.voor ons is het Mirsting.Een overgrootvader heeft het toendertijd opengekapt.

Current Topic - Plantage Munchenstein
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  
Find more forums on World HistoryCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement