op zoek naar families olijfveld, hoogvliets, copper
January 28 2002 at 2:31 PM No score for this post
(no login) van IP adres 62.163.137.18
mijn naam is s. olijfveld. ik ben op zoek naar naar familie met de naam olijfveld, hoogvliet(s) en copper (kan ook cooper) wij hebben gewoond op latour. als er mensen zijn die deze naam herkennen ( b.v. vroegere buren, kennissen etc.) en wellicht informatie hebben, reageer dan !
De familie Hoogvliets heeft in een zijstraat van de nieuwweergevonden weg gewoond.
Stefanie had nog 2 broertjes waarvan een op de AMS heeft gezeten.
Stefanie woondde aan de Leidingen in 1990 .
Ik ben de persoon in kwestie. Ik ben wel erg benieuwd wie naar mij en mijn familie op zoek is. Ik heb trouwens niet op de Leidingen gewoond.Wie u ook bent laat mij maar weten.
Ik ben opzoek naar Milton olijfveld, hij heeft op kasabaholoweg / Tammenga gewoond, toen ik nog in Suriname was.Ik ben nu al 10 jaar in Nederland en zou graag contact met hem willen hebben.Is er iemand die hem kent en weet of hij nog op kasabaholoweg woon.
Als iemand meer informatie heeft kunt u mij contacten op fulloflight@hotmail.com
Ik heb in Amsterdam op school gezeten en mijn vriendin heette Ingrid Olijfveld.
ZIj zal nu ongeveer 38 jaar zijn en woonde destijts in Sloterdijk / amsterdam west. Wij zaten samen op de Openbare Huishoudschool (inmiddels een scholengemeenschap) op de burgemeester de vluchtlaan. Veel succes met verderzoeken.
Fam. Olijfveld ben ik ook tegengekomen tijdens mijn onderzoek.
Het zit zo.
Mijn bed-overgrootmoeder(Totro op z`n surinaams )heette Margreta Grootfaam en haar broer en een zusje heetten Olijfveld.
De kinderen(2dochters) van die broer kregen kinderen met Jubithana en Francis .
Het zusje kreeg 1zoon,maar diens stiefvader erkende hem (volgens info van mijn grootvader die van heel veel op de hoogte is )en die draagt de naam Martin.
ps. ken je een surinaamse helderziende die Olijfveld heet in de Bijlmer?
Mijn oma was Mw. Georgine Olijfveld(meisjesnaam Copper)mijn moeder is Ivy Olijfveld. Leuk dat u op zoek bent naar onze familie. U kunt contact met ons opnemen voor verdere vragen op 0299-641955.
Ik ben een olijfveld en mijn moeder was cooper en haar moeder was een hoogvliet. Ik heb vroeger op de jaguwaarstraat nr. 5 gewoond. Wat leuk dat je op zoek bent naar onze familie wil graag weten waarom dat is. Ik hoop snel bericht van je te ontvangen.
Hallo ik het Raynel Dalen erkend mijn opa is olijfveld en mijn mama Zijn heet ook Ivy olijfveld we zijn van Suriname mijn opa woont nog op Commewijne Stokerijver km 52 er zijn een heleboel hier ook Grootfam mijn opa is al 86 jaar maar hij maakt het nog goed je mag ons bellen 597 581547 of op 597 8512502
ik ben al een hele tijd op zoek naar relatie van de naam konigferander en olijfveld. ik ben een zoon van wijlen hendrik konigferander,hij was een zoon van julius konigferander getrouwd met evelina ijngard. ik heb begrepen dat een van zusters getrouwd was of een relatie met een olijfveld, kan deze meneer olijfveld mij meer informatie hierover geven, deze vraag stel ik omdat ik bezig ben met stamboom te maken.de familie konigferander heeft op de plantage siparipabo gewoond aan de bovencommewijne,ik zie een antwoord gaarne regemoet.mijn emailadres is :reinierkonigferander@planet.nl ,met vriendelijke groet,
U bent Waarschijnlijk de zoon van Opa Henderik Konigferander, broer van Petronella Konigferander huizelijke genoemd Nelly getrouwd met OPA ballie Alexander. Welnu ik ben een Klein Dochter van Mathilda Konigferander Dochter van Lydia Resida. Ik zou zeggen zoek uit die tak dan kom u vanzelf bij de familie Olijfveld terecht
Toevallig kom ik via google op deze site. het was de bedoeling om te achterhalen waar wonderbladstraat in su zit. Toen ik deze advertentie zag. En ik laat even weten dat er ook olijfveld(en) zijn in den haag en zoetermeer. De dochters van me oma w. olijfveld in su woonde te wonderbladstraat in Su. De dames zijn mijn moeder T. Olijfveld en me tante W. Olijfveld
Groetjes jennifer maynard (achternaam van mijn pa)