Ik ben al maanden op zoek naar informatie over mijn grootvader. Zijn naam is Goodett en ik ben al diverse sites langgeweest om info te vinden. Helaas is dat nog niet gelukt. Wie kan mij helpen?
Ik was bekend met een mevrouw Godett getrouwd met Rommy
woonde aan de 3e rijweg naar Kwatta. Ik heb zelf ook met een jongen Godett op school gezeten maar weet zjn voor naam niet meer. Dat was op de Aloysius school
Ze waren half Indiaans. Wordt de naam Godett of Goodett geschreven??
In het telefoonboek van Suriname komen de volgende Goodetts voor:
Goodett ,e l Verl keizerstr 18 47 49 59
Goodett ,m e v Ramlakhanstr 91 43 68 13
Goodett ,r s Jamesstr 17 21 08 91
Goodett ,s o Anjelierstr 6 49 84 64
Goodett ,w Commissariswg 47 36 64 28
Goodett-schoonhoven ,g h Catharina sophia 91 37 50 49
N.a.v. uw vraag wil ik u mededelen dat de als volgt wordt geschreven: GOODETT
Het wil weleens gebeuren dat ze de naam als volgt schrijven: GODETT. Dit is echter niet correct, maar alle goodett die u kunt vinden is welkom. Ik ben sowieso een beetje geholpen. Bedankt. Wie weet komt u nog meer goodett tegen.
hi hoe is het
heb je je moeder dan niet gevraagd met hoe vele we zijn
en van waar je interesse in de fam goodett vraag tante mildred naar onze fam zij en haar broer kunnen je meer vertellen je kent alleen je fam van je moeders broers en zusters maar er zijn er meermen wilde altijd een bijeen komst maken met alle goodett "s maar men komt er nooit aan vraaag maar aan tante agneser komt wel een dag maar waneer weten ze zelf nog niet
hi hoe is het
heb je je moeder dan niet gevraagd met hoe vele we zijn
en van waar je interesse in de fam goodett vraag tante mildred naar onze fam zij en haar broer kunnen je meer vertellen je kent alleen je fam van je moeders broers en zusters maar er zijn er meermen wilde altijd een bijeen komst maken met alle goodett "s maar men komt er nooit aan vraaag maar aan tante agneser komt wel een dag maar waneer weten ze zelf nog niet
Ik ben zelf een Goodett, zoals je kunt aflezen.
Ik ben bereid het een en ander voor je uit te zoeken.
Laat mij weten wie je ouders zijn en dan zal ik verder voor je navragen.
Hoi Monique,
Ik ben Jennice, dochter van Hendrik Goodett.
Ik heb je vraag naar een aantal familieleden gestuurd, dus je zal als het goed is reacties krijgen.
Mail me maar als je nogmeer vragen hebt.
doei
Hi Monique,
Mijn naam is LLoyd een tip proberen aan te melden op hyves daar ontmoet je veel familie.
Wat je opa betreft is het belangerijk te weten wie is je moeder en je vader.
Mijn vader heet Harold en zijn vader Hendrick Alfonsius Goodett misschien waren onze opa's broer's maar ik heb te weinig info van je.
Aboeng Monique tot horens Lloyd Goodett