Ik ben op zoek naar Marty (Martine) Hoogvliet(s).
Zij woonde in de zestiger jaren aan de Mahonielaan
en daarna aan de Tourtonnelaan naast de R.K. begraafplaats.
Ik zou graag in kontakt met haar komen.
Alle hulp stel ik zeer op prijs.
Remie Wormer.
Toevallig was ik aan het surfen op de achternaam hoogvliets. Per toeval kwam ik uw oproep tegen.
Helaas moet ik u mededelen dat mijn tante Marty in maart 1998 is overleden. Ik heb mijn tante helaas niet goed gekend maar ben wel op haar de crematie geweest.
Het spijt mij dat ik u op deze manier moet berichten. Ik zal de komende weken deze website bekijken als u meer respons wil geven. Ik hoop dat u kan begrijpen dat ik niet mijn gegevens wil weggeven. Ik zal begrijpen dat u misschien twijfels aan dit bericht zal hebben. Misschien ter ferificatie zal ik de namen van haar broers en zusters opnoemen.
(carmelita, lucy, robby)
Nog maals, spijt het mij dat ik u dit nieuws zo moet brengen.
Geachte heer of mevrouw.
Hierbij mijn dank voor uw reactie.
De namen van de broer en zusters kloppen.
Sorry te horen dat Marty is overleden.
Wegens de vertrouwelijke reden waarom ik met haar in contact wilde komen zou ik graag uw e-mail adres willen hebben om verder met u te corresponderen.
Verder zou ik graag in contact met een van de zussen of broer en of met haar oudste zoon willen komen.
Nogmaals hartelijke dank en met vriendelijke groeten
Remie Wormer
hi daar wat leuk dat een oude school kolega zich mij herinnert.Marthy is mijn zuster.dus jij zat in de goede richting.ik zou het fijn vinden als je mij mailt,mijn e mail adres is [rob-sid@live.nl]met vriendelijke groet.R.Hoogvliets
Ik zie dat er in de lijst van broers en zusters van mijn Tante Marty nog twee namen missen... Desi Hoogvliets en Ingrid Thompson-Hoogvliets zijn ook een broer en zus van Marty.
hi daar om maar met de deur in huis te vallen,mijn naam is rob en de
persoon die je zoekt heet marthy hoogvliets en marthy is mijn 1 jaar oudere zus , mijn naam is robby ,en ben bekend met Hans wormer, mischien[ oud]maar woonde toen aan de Roseveld kade tegen over de palmen tuin,ik hoop dat je hier mee heholpen bent maar je kan mij ook bellen op nummer 0684051960 of 0614021283 ,