De (vermoedelijk) eerste Bruin van Rozenburg kwam in 1816 in Suriname aan (schip, datum aankomst is te vinden in het Gouvernementsjournaalvan 1816 te vinden in het ARA in Den Haag). Hij werd benoemd in een overheidsfunctie.Ook te vinden in het gouvernementsjournaal van dat jaar.
Op 1 juli 1816 kwam juffrouw Bruijn van Rozenburg met het schip Vrees en Hoop komende uit amsterdam (kapitein van der Meij) in suriname aan.
John William May (23jaar) trouwt op 29 oktober 1896 met Rosalia Bruijn van Rozenburg (22 jaar)te Paramaribo. Ouders van osalia: Johannes Jacob Bruijn vanRozenburg en Anna elisabeth Rehme.
Op 26 april 1885 vertrektRsala met het schip Prins Maurits naar amsterdam
dringend zou U aub contact met mij op willen nemen mij oma was marie jacoba bruijn van roozenburg dochter van anna elisabeth remey en haar man mijn moeder is elisabeth coronel wij zijn op zoek naar familie van mijn oma als alles klopt zijn u vrouw en ik familie van elkaar vriendelijke groeten julia lelystad 0320-842516 0623016010
dringend zou U aub contact met mij op willen nemen mij oma was marie jacoba bruijn van roozenburg dochter van anna elisabeth remey en haar man mijn moeder is elisabeth coronel wij zijn op zoek naar familie van mijn oma als alles klopt zijn u vrouw en ik familie van elkaar vriendelijke groeten julia lelystad 0320-842516 0623016010
IEDEREEN GEINTERSEERD IN DE BRUYN, BRUYN VAN ROZENBERG, VAN OOSTRWYCK BRUYN EN VAN DER HORST BRUYN GENEALOGY VAN AMSTERDAM TOT SURINAME, CURACAO, OOST-INDIE, JAPAN, NIEUW ZEELAND, CANADA EN DE VERENIGDE STATEN CONTACT MIJ OP <<ROBBHOEK @AOL.COM>>. IK BEN IN HET BEZIT VAN EEN BOEK BETREFFENDE DE GESCHIEDENIS VAN DEZE FAMILIE EN BEN OOK GEPARANTEERD MET DEZE FAMILIE. DIT BOEK IS ZAMENGESTELD DOOR EEN PROFESSOR JOSHUA BRUYN VAN ROZENBERG. DE GESHIEDENIS GAAT HELEMAAL TERUG TOT IN DE 14de EN 15de EEUW. ROSALINA B v R WAS DE DOCHTER VAN JACOBUS JOHANNES B v R EN ANNA ELIZABETH REHME. ZIJ WAS OP 21-10-1896 IN PARAMARIBO GETROUWD MET JOHN WILLIAM MAY. SEARCH FOR PARENTEL VAN ALEXANDER MAC INTOSH. GOOD LUCK. I AM SURE I'LL BE HEARING FROM ALL OF YOU SOON. SO LONG FROM PHOENIX, ARIZONA. PEACE BE WITH YOU.
Re: Stamboom onderzoek Severinus Bruyn van Rozenburg
No score for this post
November 11 2002, 1:30 AM
In een lijst van functies uit 1827 waar ik over beschik staat een P. Bruyn van Rozenburg aangegeven als boekhouder
bij de ontvanger der venduen en vendumeester.