Info gezocht over mijn overleden opa Mozes Abraham Laing
July 3 2002 at 12:34 AM No score for this post
(no login) van IP adres 62.194.12.5
hallo, wie kan mij helpen.
Ik ben al een geruime tijd bezig om informatie over mijn overleden opa genaamd Mozes Abraham Laing te krijgen.
Mijn Opa was werkzaam bij het grote bauxiet concern in suriname.
Hij is getrouwd met mijn stief oma Marie Deekman.
Marie Deekman is nog in het leven en ze woont bij mijn moeders halfzuster Celestine Laing in paramaribo.
Please voor degene die iets van hem weten over zijn komaf zijn werk zijn alles noem maar op.
1. Deekman, Juliaan Christiaan
slavennaam Juliaan geslacht M beroep Te jong eigenaar/vrijlater J. van Geyer, doch het Gouvernt-Generaal in eigendom aangekomen hebbende datum cautie onbekend bedrag cautie 0 datum borgtocht onbekend bedrag borgtocht 0 borgen onbekend aanmerkingen GR 26-05-45, no. 828; zoon van Columbine; broer van Johannes Jacobus Deekman; J. van Geyer verwekte het kind bij Columbine en ruilde de manneger Martin tegen dit kind; slavenkind
2. Deekman, Johannis Jacobus
slavennaam Johannis geslacht M beroep Te jong eigenaar/vrijlater J. van Geyer, doch het Gouvernt-Generaal in eigendom aangekomen hebbende datum cautie onbekend bedrag cautie 0 datum borgtocht onbekend bedrag borgtocht 0 borgen onbekend aanmerkingen GR 26-05-45, no. 828; zoon van Columbine; broer van Juliaan Christiaan Deekman; J. van Geyer verwekte het kind bij Columbine en ruilde de manneger Martin tegen dit kind; slavenkind
3. Singel, Juliana Charlotte
slavennaam Charlotte geslacht V beroep Te jong eigenaar/vrijlater J.C. Deekman voor den vrijdom datum cautie onbekend bedrag cautie 0 datum borgtocht onbekend bedrag borgtocht 0 borgen onbekend aanmerkingen GR 16-06-53, no. 859; geb. 1852; dochter van Josina
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Dennis Lee Kong
This message has been edited by 2buzzy van IP adres 80.60.156.76 on Dec 19, 2002 3:09 AM