<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  

Info gezocht over mijn overleden opa Mozes Abraham Laing

July 3 2002 at 12:34 AM
No score for this post
  (no login)
van IP adres 62.194.12.5

hallo, wie kan mij helpen.
Ik ben al een geruime tijd bezig om informatie over mijn overleden opa genaamd Mozes Abraham Laing te krijgen.

Mijn Opa was werkzaam bij het grote bauxiet concern in suriname.

Hij is getrouwd met mijn stief oma Marie Deekman.
Marie Deekman is nog in het leven en ze woont bij mijn moeders halfzuster Celestine Laing in paramaribo.

Please voor degene die iets van hem weten over zijn komaf zijn werk zijn alles noem maar op.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply

(no login)
80.60.156.76

Deekman

No score for this post
July 3 2002, 10:57 PM 

Hier de gegevens over de manumissie's van Deekman

1. Deekman, Juliaan Christiaan
slavennaam Juliaan geslacht M beroep Te jong eigenaar/vrijlater J. van Geyer, doch het Gouvernt-Generaal in eigendom aangekomen hebbende datum cautie onbekend bedrag cautie 0 datum borgtocht onbekend bedrag borgtocht 0 borgen onbekend aanmerkingen GR 26-05-45, no. 828; zoon van Columbine; broer van Johannes Jacobus Deekman; J. van Geyer verwekte het kind bij Columbine en ruilde de manneger Martin tegen dit kind; slavenkind

2. Deekman, Johannis Jacobus
slavennaam Johannis geslacht M beroep Te jong eigenaar/vrijlater J. van Geyer, doch het Gouvernt-Generaal in eigendom aangekomen hebbende datum cautie onbekend bedrag cautie 0 datum borgtocht onbekend bedrag borgtocht 0 borgen onbekend aanmerkingen GR 26-05-45, no. 828; zoon van Columbine; broer van Juliaan Christiaan Deekman; J. van Geyer verwekte het kind bij Columbine en ruilde de manneger Martin tegen dit kind; slavenkind

3. Singel, Juliana Charlotte
slavennaam Charlotte geslacht V beroep Te jong eigenaar/vrijlater J.C. Deekman voor den vrijdom datum cautie onbekend bedrag cautie 0 datum borgtocht onbekend bedrag borgtocht 0 borgen onbekend aanmerkingen GR 16-06-53, no. 859; geb. 1852; dochter van Josina

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Dennis Lee Kong

This message has been edited by 2buzzy van IP adres 80.60.156.76 on Dec 19, 2002 3:09 AM

(no login)
62.194.12.5

opa

No score for this post
July 4 2002, 2:39 PM 

ja erg bedankt voor deze info.

maar er is vast nog meer over mijn opa te vinden neem ik aan.

Hij is ligt begraven op de RK begraafplaats te tourtonnelaan.

Hij heeft een echte bauxiete grafsteen.

Hij heeft nog kinderen en kleinkinderen natuurlijk.

alle info is van harte welkom.

afz. zijn kleinzoon regilio rillen

Opa ik hou van je!!!

Current Topic - Info gezocht over mijn overleden opa Mozes Abraham Laing
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  
Find more forums on World HistoryCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement