Ik ben op zoek naar Jenny Aalse.Ik heb in 1973 met haar op school gezeten in Suriname en wel op de Simons school.Haar laatste woon adres was voor zo ver ik weet...Marie straat(zijstraat van de kwattaweg-Sur.)Wie oh wie kent haar en heeft tenminste een e-mail adres van haar?Ik zou daar heel blij om zijn.Alvast bedankt...Ps Jenny kan nu ongeveer 40/41 jar oud zijn.
This message has been edited by 2buzzy van IP adres 81.69.100.18 on Aug 22, 2003 4:31 PM
Ik heb begrepen dat je opzoek bent naar mij, hier ben ik dan. Ik kan mij jou niet zo goed meer herinneren, maar ik ben in ieder geval al weer 7 jaren in Sur. nadat ik 5 jaren op Curacao heb gewoond. Ik ben getrouwd en moeder van 1 kind , een meisje van 11 jaar. Ik maak het prima, en ben werkzaam bij het Telecommunicatiebedrijf Suriname.
Ik weet niet of je je Patricia Meye nog kunt herinneren, maar zij is helaas overleden ze had namelijk een hersentumor. Verder zijn de meeste van de studenten van toen in het buitenland ,onder andere Nederland , dus ik denk wel dat je een paar zult ontmoeten.
Tot zover.
Ik vind het leuk dat je mij nog kunt herinneren.
Hallo jenny...ik heb je reactie ontvangen...ik had de hoop al verloren dat jij nog zou reageren.
IK ben alleen een beetje teleur gesteld dat jij je mij niet meer zo goed kan herinneren.....maar dat geeft niet ...zal het je uitleggen.
Ik was altijd samen met Dennis Molly.Dennis Johns en Ram Tikai...we zaten trouwens met z,n allen in een klas bij jufr.Assin,die trouwens ook al dood is.
En ja...ik ken dat meisje nog....vind het best wel jammer dat ze er niet meer is.
Ik ben nu zelf ook vader van drie kinderen...17 ..14 en 8....twee meisjes en een jongen....als je mij jou e-mail adres stuurt dan stuur ik jou een foto van mijn gezin...dan zul je wel weer weten wie ik ben.
Ik had ..denk ik vorig jaar ook een zus van je gesroken...en ze verelde me dat je op de antillen zat en inmiddels weer terug was in suriname.
Ik heb zelf ook een paar jaar op Sintmaarten gewoond.
Maar nu genoeg...ik hoop gauw van je te horen.