<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  

Stamboom Slagveer /Tash

January 26 2003 at 3:53 PM
Average Score 1.5 (2 people)
  (Inloggen aams70)
van IP adres 62.195.186.140

Ik ben momenteel bezig met een stamboomonderzoek. Ik kom tot ene Adriaan Slagveer getrouwd met Amelia of Amalia Tash (na afschaffing slavernij, Coronie), dochter van een schotse plantage eigenaar rond +/- Zou graag meer willen weten, vanaf het begin. Zou u mij kunnen helpen.

Mijn dank

This message has been edited by 2buzzy van IP adres 82.157.172.146 on Aug 15, 2005 10:21 PM

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply

(no login)
213.10.132.7

stamboom slagveer tash

No score for this post
April 12 2006, 1:29 PM 

beste anton slagveer,

Geweldig dat je bezig bent met familie stamboom onderzoek.
Ik heb nieuws hoop ik.jaren geleden woonde ik bij mijn oma zij vertelde mij dat zij vernoemt is naar haar overgrootmoeder Amalia tash.Mijn grootmoeder heet zelf van haar achternaam Walker.Ik weet zeker dat slagveer en Riedewald ook familie zijn.Omdat mijn oma na de decembermoorden als reaktie gaf `īze hebben mijn familie vermoord en dat sloeg op de heer jozef Slagveer en de heer Riedewald.Mijn oma leeft nog en is op zeer hoge leeftijd,maar is nog erg goed bij.Wij bellen haar regelmatig en dat steld zij zeer op prijs.Ik weet het niet zeker maar ik denk dat de naam Blijd ook erbij hoort.vroeger vertelde mijn oma mij heel veel maar met naam en met toenaam maar omdat ik nog erg jong was is heel veel mij ontgaan,ik hoop dat je hier genoeg aan heb voorlopig.ik zal spoedig kontakt op nemen met mijn oma hier omtrent.

(no login)
213.10.132.7

stamboom slagveer tash

No score for this post
April 12 2006, 1:30 PM 

beste anton slagveer,

Ik heb nieuws hoop ik.jaren geleden woonde ik bij mijn oma zij vertelde mij dat zij vernoemt is naar haar overgrootmoeder Amalia tash.Mijn grootmoeder heet zelf van haar achternaam Walker.Ik weet zeker dat slagveer en Riedewald ook familie zijn.Omdat mijn oma na de decembermoorden als reaktie gaf `īze hebben mijn familie vermoord en dat sloeg op de heer jozef Slagveer en de heer Riedewald.Mijn oma leeft nog en is op zeer hoge leeftijd,maar is nog erg goed bij.Wij bellen haar regelmatig en dat steld zij zeer op prijs.Ik weet het niet zeker maar ik denk dat de naam Blijd ook erbij hoort.vroeger vertelde mijn oma mij heel veel maar met naam en met toenaam maar omdat ik nog erg jong was is heel veel mij ontgaan,ik hoop dat je hier genoeg aan heb voorlopig.ik zal spoedig kontakt op nemen met mijn oma hier omtrent.

groeten,

esther

(no login)
213.10.132.7

stamboom slagveer tash

No score for this post
April 12 2006, 1:31 PM 

beste anton slagveer,

groeten,

esther

Current Topic - Stamboom Slagveer /Tash
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  
Find more forums on World HistoryCreate your own forum at Network54
 Copyright Đ 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement