chrisjelou (Inloggen chrisjelou) van IP adres 62.251.29.154
Mijn grootmoeder die in 1868 is geboren had de naam Doffer. Ik weet niet of ze deze naam van haar moeder had of van de man waar haar moeder later mee getrouwd was. Deze naam ben ik niet vaak tegen gekomen. Heeft iemand hier info over?
Oma Doffer is getrouwd geweest met de Meza en na diens overlijden met Harrevelt.
. Doffer, Wilhelmina Carolina Geertruyda
slavennaam Geertruida geslacht V beroep onbekend eigenaar/vrijlater P. van Pohl datum cautie onbekend bedrag cautie 0 datum borgtocht 2 december 1836 bedrag borgtocht 500 borgen J.R. O'Ferrall jr., en J.B.L. ten Behm Wentholt; wegens vertrek borg O'Ferrall door A.F. Gerdeman vervangen op 29-04-37 aanmerkingen GR 29-12-36, no. 1308
2. Doffer, Maria Susanna
slavennaam Maria geslacht V beroep onbekend eigenaar/vrijlater P. van Pohl datum cautie onbekend bedrag cautie 0 datum borgtocht 2 december 1836 bedrag borgtocht 500 borgen J.R. O'Ferrall jr., en J.B.L. ten Behm Wentholt; idem hierboven; op 11-09-41 O'Ferrall weer tot borg i.p.v. Gerdeman aanmerkingen GR 29-12-36, no. 1308
Ik heb een uitgebreide stamboom van Doffer. daar heb ik ook Geertruida Doffer maar geboren Luxemburg en Nederland. Wat u schrijft zijn dat alle gegevens van de twee doffers of heeft u meer?