mijn naam is jeanette wilhelmina noslin geboren in paramaribo suriname aan de prinsessen straat 210.
ik ben de dochter van richard gilbert noslin en elfriede noslin de wit.
ik vraag aan familie en aan een ieder die meer weet over de roots van mijn moeder ( de wit ) om wat zij weten aan mij te mailen
ik verblijf met de vriendelijke groeten.
MIJN opa is een geadopteerde Noslin
Noslin stamboom heeft niets met ons te maken.
De dochter van oom danny heeft onze officiele achtenaam achterhaalt,plus onze hele stamboom.
hoi jeanette dit is raimon noslin ook een kind ven richard gilbert noslin.
ik kom uit nederland geboren en getogen hier.
volgenms mij zijn wij half zus en broer.
de naam noslin is van oorsprong een franse naam meer weet ik niet van dee naam.
De naam Noslin is afkomstig van de plantage Sardam
SARDAM in het Surinaams "Friti",De plantage was een suikerplantage aan de Cottica rivier aan de linkeroever stroomafwaarts. De plantage grensde aan de suikerplantage Hamburg en aan de plantage Constantia. Eigenaren waren de erven M.H. de Hart uit Paramaribo.
Josephina Christina NOSLIN geboren 1831 op de plantage Sardam werd overgebracht naar Paramaribo
In Paramaribo werd geboren in 1852 Martina Oliana NOSLIN waarschijnlijk was het de dochter van Josephina.
mijn naam is IMRO NOSLIN en mijn fam komt oorspronkelijk uit moengo! heeft u mss meer info over afkomst van de naam noslin van deze fam? mijn grootvader en mijn vader heetten willem noslin
als iemand van Suriname weet waar kan ik Mayra noslin o Mayra flu...A.U.B. zijwas mijn klasgenot..zij is in amsterdam, de enige wat ik weet maar ik wil een telefon of adres van haar..eht is met goede bedoeling..promise!!