Siria Lie-Hap-Po (no login) van IP adres 62.238.54.83
Ik weet alleen maar dat mijn opa van chinees portugese afkomst is en uit het indianendorp Powaka komt .Ik zou graag willen weten of er nog Lie-Hap-Po 's zijn in Suriname en in Nederland.Wie kan mij daar bij helpen?Graag ook info over het dorp Powaka en de oorspronkelijke bewoners de arawak indianen. bij voorbaat dank Siria.
Ik ben zeer verrast om te lezen dat een groot aantal mensen de naam Lie-Hap-Po draagt.Als kind zijn wij niet met familieleden opgetrokken en ik zou het wel fijn vinden om naamgenoten te ontmoeten of in elk geval hen te leren kennen.Alvast bedankt voor de reactie,groeten
Marcella
Ik weet helaas ook niet meer. Ik weet wel dat er meerdere Lie-Hap-Po's zijn die zijn aangenomen en dus wel die naam dragen maar niet echt familie zijn. Althans, van onze tak dan. Wat zijn de namen van jouw ouders andere familieleden en waar wonen ze?
Siria,grappig om jou hier te zien,ik ben je nichtje Arwen.
Kijk eens aan heel de Lie-Hap-Po Posse op internet. Weer een nieuwe erbij Lie Hap Po "Marcella". Welkom welkom. Iemand een idee wie Wendy Lie-Hap-Po is???????
hoi hier neef van de rest hier hee tof man leuk een naamgenoot tegen tekomen ik heb je naam al eerder zien staan toen ik onze achternaam in typte kwam ik ineens op dit ha! leuk kenje margo ook? ik kwam ook haar tegen op het net afijn aangenaam en iedereen de groeten martijn
hoi hier neef van de rest hier hee tof man leuk een naamgenoot tegen tekomen ik heb je naam al eerder zien staan toen ik onze achternaam in typte kwam ik ineens op dit ha! leuk kenje margo ook? ik kwam ook haar tegen op het net afijn aangenaam en iedereen de groeten martijn
Mijn toen malige vrouw is een Lie hap po, haar vaders naam was of is
Willem Alexander lie Hap Po en getrouwd geweest met Mevr: Bonoo.
Uit dat huwelijk is een dochter geboren: Florence Marcelina.
Verder weet ik dat Dhr Lie Hap Po met jou moeder gehuwd is geweest.
Dhr Lie Hap Po woonde in de tijd van 1970 tot ik weet 1985 in Rotterdam
had toen een Arubaanse vrouw leren kennen en uit die relatie is een zoon geboren naam weet ik niet meer.
had toen een Arubaanse vrouw leren kennen en uit die relatie is een zoon geboren naam weet ik niet meer.
Leuk dat je gereageerd hebt op de oproep, ik denk dat ik weet wie je bedoelt met de oom van jouw echtgenoot, dat is namelijk mijn broer Willem Otwel, Ottie genoemd, uit Koog aan de Zaan. Leuk, de cirkel wordt steeds uitgebreider, misschien kunnen we ooit een reunie van alle Lie-Hap-Po verwanten organiseren? Het zal wel een hele klus worden, maar waar een wil is ...is een Lie-Hap-Po!!!
Hoi Marcella,
Inderdaad, de man van Cathleen is mijn zoon. Jouw broer is mijn neef. Long time no see. Volgens mij sinds zorg en hoop niet meer (birambie en zuurzakstraat)
heuj hier neef martijn ook Lie-Hap-Po dus gegroet iedereen ook nieuwe aanverwanten hartsikke aangenaam trouwens voor marcella wat ik weet is evenveel als siria en dat onze opa chinees portugees was mijn vader en zijn broers en zussen zijn half surinaams half arubaans het grootste gedeelte geboren op Aruba en ook opgegroeit in voornammelijk Lago Heights daar had mijn opa een winkel anex huis
Voor Marcella een beetje meer achtergrond bij deze het isniet veel maar als je iets wil vragen mail je me maar c ya een groeten en hugs Martijn
He cousin,
als je dus bij de Serlipsestraat gaat ,waar de weg een rondje wordt daar woont Hensley,....is ook je buren, snap je.
Denk je dat ze me zullen ontslaan bij van der Bilt?
Ik heb een rondreis gemaakt door Oost-Turkije van 13 augustus t/m 27 augustus.
Ik heb daar Dhr. en Mevr. Lee en daysie Lee Hap Po ontmoet.
Ik zou graag hun adres willen weten. We zijn elkaar jammer genoeg op schiphol kwijtgeraakt.
Daysie zit nog in het onderwijs en Lee is gepensioneerd.
Ze wonen in de omgeving van Amsterdam.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.
Groetjes Frances.
Ik heb een rondreis gemaakt door Oost-Turkije van 13 augustus t/m 27 augustus.
Ik heb daar Dhr. en Mevr. Lee en daysie Lie Hap Po ontmoet.
Ik zou graag hun adres willen weten. We zijn elkaar jammer genoeg op schiphol kwijtgeraakt.
Daysie zit nog in het onderwijs en Lee is gepensioneerd.
Ze wonen in de omgeving van Amsterdam.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.
Groetjes Frances.
Hallo Gina.
Ik weet het je kent me niet maar ik heb je ooit eens even in een flits gezien.
Ik ben namelijk de nicht van jou vader Dik van Dijk, eerste zoon van Genoveva Lie-Hap-Po van Dijk
Ik ben de jongste dochter van dhr.A.A.Lie-Hap-Po, broer van mvr. Genoveva Lie-Hap-Po die in Den Haag woonde.
De familie Lie-Hap-Po heeft zich aardig uitgebreidt, vind je niet.
Als ik de namen bij de stamboom onderzoek van Dijck bekijk komen ze me niet onbekent voor.
Mijn moeder is een lie-hap-po. Mijn opa lie-hap-po is al overleden. Zijn broer en zussen leven nog.
Ik ben van Suriname studeer hier, moeder woont in Suriname.
Ik weet of denk niet dat je familie bent, zou best kunnen. Wij komen elk geval niet van powaka of een indiaanse dorp. Mischien meer naam genoten.
over powaka: Is een klein indiaans dorpje langs de afobaka weg. Ben er laatst nog geweest in de zomer vakantie 2009. Leuk om daar te zwemmen, chillen en te rusten in een hang mat lekkerrrrrrrr.