We ,de kinderen van wijlen florence bendt-trustfull,zijn dringend op zoek naar alle fam.leden,die afstammen van de fam. trustfull-nibte .Wil je contact opnemen met Silvy bendt op tel;020-6969798 of ilse;020-6226512.
Ik ben een Nibte maar ken echter geen Trustfull in de familie. Misschien kunnen we de koppen bij elkaar steken en informatie uitwisselen.Wellicht komen we verder.
ik ben ook een afstam. van de nibte's maar heb nog nooit gehhord van de fam trusfull in dit geslacht ,waarschijnlijk iemand die ooit met een nibte was getrouwd ofzo, maar verder zijn er geen fam.banden met deze familie volgens mij. mijn oma was alma nibte.
Ik ben een Trustfull en weet dat mijn vader zijn grootmoeder een Nibte was en zijn grootvader een Trustfull. En ja tante Florence die heb ik zelfs nog gekend en dat ze familie was is zeker.
geachte nibte,
dit zal maken dat we toch nooit een eenheid zullen kunnen vormen binnen deze familie,maar goed .
de kinderen van reinier johan NIBTE en jetty esajas zullen dit gebruiken om sterker en dichterbij mekaar tezijn om deze verkeerde invloeden van jullie die ons niets gunnen te doorstaan.zij die het wel met ons menen zullen de vruchten van plukken .
IK BEN EEN NIBTE EN ZAL DAT OOK BLIJVEN TOT MIJN DOOOOOOOOOOOD .ja
mijn vader is reinier nibte oud politieman .die nibte bere bestaat uit riedwald ,berggraaf,trustfull,wikkeling ,esajas ,tolud en nog veel meer die ik wel zal natrekken .
uit een stamboom heb ik het volgende voor u gehaald.
Op 1 juli 1863 kwamen 98 slaven van de kantoen plantage Jonh vrij. De eigenaar was Mac Donald.
Van deze groep slaven heten 10 NIBTE. Het waren Apollo Joseph, Venus Magdalena, Santje, Minerva Elizabeth, Philemon Matheus, Emelia, Archibald, Juliana en Alexandrina.
Apollo en Venus waren broer en zus van elkaar.
Venus was moeder van Santje( na de doop kwam de naam Alexandrina erbij ) en Minerva
Er is niets bekend over kinderen van Apollo
Santje was moeder van Philemon Matheus, Emelie en Archibald.Ze trouwde met WIELZEN en kregen haar kinderen deze naam.
Minerva had drie kinderen. Michael Joseph, Juliana en Alexandrina. na de vrijmaking kreeg zij nog 9 kinderen erbij.Juliana was bij de vrijmaking 3 jr
Juliana NIBTE en erkend WIELZEN trouwde op 9 jan 1889 met Johannes Amsterdam TRUSTFULL te Frienship. Zij kregen zes kinderen enz.enz.
uit een stamboom heb ik het volgende voor u gehaald.
Op 1 juli 1863 kwamen 98 slaven van de kantoen plantage Jonh vrij. De eigenaar was Mac Donald.
Van deze groep slaven heten 10 NIBTE. Het waren Apollo Joseph, Venus Magdalena, Santje, Minerva Elizabeth, Philemon Matheus, Emelia, Archibald, Juliana en Alexandrina.
Apollo en Venus waren broer en zus van elkaar.
Venus was moeder van Santje( na de doop kwam de naam Alexandrina erbij ) en Minerva
Er is niets bekend over kinderen van Apollo
Santje was moeder van Philemon Matheus, Emelie en Archibald.Ze trouwde met WIELZEN en kregen haar kinderen deze naam.
Minerva had drie kinderen. Michael Joseph, Juliana en Alexandrina. na de vrijmaking kreeg zij nog 9 kinderen erbij.Juliana was bij de vrijmaking 3 jr
Juliana NIBTE en erkend WIELZEN trouwde op 9 jan 1889 met Johannes Amsterdam TRUSTFULL te Frienship. Zij kregen zes kinderen enz.enz.