<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  

stamboomonderzoek,v.d.berg/lie-atjam/overeem/pike

October 27 2004 at 7:11 PM
No score for this post
brigitte.van.den.berg  (no login)
van IP adres 213.93.128.50

graag zou ik wat meer willen weten over mijn roots,wie kan mij helpen.mijn vader heet bennie.van.den.berg,mijn moeder maaike lie-atjam,ik wil graag nog wat generaties terug spitten i.v.m mijn stamboomonderzoek,wie heeft info of is familie van mij en kan mij wat meer vertellen.alvast bedankt brigitte

Scoring disabled. You must be logged in to score posts.Respond to this message   
AuthorReply
Niekoop J.H.
(Inloggen Niekoop)
62.45.26.25

stamboomonderzoek

No score for this post
November 17 2004, 5:04 PM 

Begin met de volkstelling Suriname van 1921 te vinden bij het Nationaal Archief in Den Haag. Dit is een mooi uitgangspunt

Maureen Lioe A Tjam
(no login)
213.93.128.51

Lioe-a-Tjam

No score for this post
June 22 2005, 7:13 PM 

Zelf heet ik Lioe-a-Tjam, ik kan je wel wat vertellen over deze naam, als je daar behoefte aan hebt.

overeem
(no login)
209.226.175.30

Re: stamboomonderzoek,v.d.berg/lie-atjam/overeem/pike

No score for this post
January 2 2007, 1:50 AM 

Arie van den Berg b: Oct. 14 1878 d: May 11, 1958 married Mina Gerardina van Overeem b: March 13 1884 d: Jan 22, 1972

They are the parents of my mother in law is Helena van den Berg b: March 9, 1924 in married May 15, 1946 to Reinier van Ravenswaay b: November 15, 1920

Any connection??

brigitte van.den.berg
(no login)
86.83.136.10

yes a connection

No score for this post
August 20 2008, 9:20 PM 

thats certanly a connection.send me a mail so we can talk

Shirley Lie ATjam
(no login)
80.56.26.2

Stamboom

No score for this post
July 3 2007, 10:07 AM 

Hoi,
Ik ben Shirley Lie ATjam ik ben geboren 31-08-1953 ik ben dochter van Reinier Lie ATjam (overleden 9 maart 1996) ik heb nog vijf broers en vier zussen en een hele grote familie er is een stamboom die zit bij oom Cliffort Mac-Donald mail mij dan kan ik het uitleggen of bel mij mijn nummer is 06-45464531
Groet,
Shirley

Shirley Lie ATjam
(no login)
80.56.26.2

Stamboom

No score for this post
July 3 2007, 10:08 AM 

Hoi,
Ik ben Shirley Lie ATjam ik ben geboren 31-08-1953 ik ben dochter van Reinier Lie ATjam (overleden 9 maart 1996) ik heb nog vijf broers en vier zussen en een hele grote familie er is een stamboom die zit bij oom Cliffort Mac-Donald mail mij dan kan ik het uitleggen of bel mij mijn nummer is 06-45464531
Groet,
Shirley

brigitte.van.den.berg
(no login)
86.83.136.10

contact

No score for this post
August 20 2008, 9:25 PM 

hey wat leuk,ja dat klopt ook helemaal,begrijp dat er niet veel lie-atjams zijn.voeg me toe dan kunnen we verder praten cheryl276@hotmail.com

maritha Hammond- Lie ATjam
(no login)
200.2.186.60

stamboom onderzoek

No score for this post
October 30 2007, 2:55 PM 

Hoi,
Ik ben Maritha Lie-atjam dochter van Richenel Lie atjam die op Moengo woonde, hij was getrouwd met richel lobo en ze hebben 7 kindern gehad waarvan ik de laatste ben, ik ben ook opzoek naar mijn familie. wat ik ben tegen gekomen is dat mijn grootvader uit Macau china naar suriname is gekomen met nog 1 broer als contract arbeider. ik heb hier in suriname nog de oudste zoon van mijn vader die heel veel weet zijn naam is ronald lie a tjam. ook in lelystad ( nederland) zit er een neef van mijn vader die heel oud was. check het even mischien help dat wel. ik ben nog steeds zoekende
mischien kunnen wij elkaar wel helpen hiermee

tot schrijfs

maritha

brigitte.van.den.berg
(no login)
86.83.136.10

contact

No score for this post
August 20 2008, 9:29 PM 

ik heb een oom die ik oom ro (ronald lie-atjam)noem,en mijn moeder heet maaike lie-atjam.ik weet niet of dit dezlfde zijn wantmijn oom woont in zwijndrecht zover ik weet.mijn oom is getrouwt met (tante) loetje,voeg me toe dan kunnen we wat beter praten cheryl276@hotmail.com

Marlene Boerenstam
(no login)
86.83.229.196

Re: stamboom onderzoek

No score for this post
December 6 2009, 3:22 PM 

Hoi, ik ben het enig kind van Arnold Josef Lie-Atjam, oudste kind van
Oma Lie-Atjam-Rozenstruik. Oom Emile uit Lelystad was de jonste broer van mijn vader. Verder weet ik dat een broer van mijn vader getrouwd was met Lobo en gewoond heeft aan de alamoestraat evenals mijn vader. Het ouderlijk huis van mijn vader staat nog steeds aan de hofstraat. Verder heeft hij ongeveer 44 jaar aan de Hogestraat 40 gewoond en had broers Rene,Albert,Johan( politieagent) Enkele broers alsook mijn vader hebben bij de S.M.S. gewerkt. Het gezin telde 11 zonen en 3 dochters

Bianca Lie Atjam
(no login)
86.95.6.85

No score for this post
August 26 2010, 9:07 PM 

Goedenavond,

Ik ben de kleindochter van Frederik Henderik Lie Atjam. Wij hebben gewoond aan de Alamoestraat. Ik ken een aantal broers (Arnold/Rene.Herman/Emiel) van mijn grootvader, maar ik heb nooit geweten dat hij ook zussen had.
Graag zou ik wat meer informatie / foto's willen over de ouders van mijn grootvader.
Dank.

Marlene Boerenstam
(no login)
86.83.229.196

Fam Lie-Atjam

No score for this post
December 6 2009, 3:24 PM 

Hoi, ik ben het enig kind van Arnold Josef Lie-Atjam, oudste kind van
Oma Lie-Atjam-Rozenstruik. Oom Emile uit Lelystad was de jonste broer van mijn vader. Verder weet ik dat een broer van mijn vader getrouwd was met Lobo en gewoond heeft aan de alamoestraat evenals mijn vader. Het ouderlijk huis van mijn vader staat nog steeds aan de hofstraat. Verder heeft hij ongeveer 44 jaar aan de Hogestraat 40 gewoond en had broers Rene,Albert,Johan( politieagent) Enkele broers alsook mijn vader hebben bij de S.M.S. gewerkt. Het gezin telde 11 zonen en 3 dochters

Chanel Lie-Atjam
(no login)
87.210.22.194

No score for this post
August 17 2015, 2:51 PM 

Dag mevrouw kent u misschien Emiel Lie-Atjam hij is inmiddels overleden maar hij woonde vroeger in Lelystad, ik ben de dochter van Marlon Lie-Atjam en Joan Scholsberg mijn opa van mijn vaderskant heet "Eugene Lie-Atjam"

Osese Pengel
(no login)
77.248.215.220

Lioe A Tjam

No score for this post
January 31 2008, 8:00 PM 

Hoi mijn naam is Osese Pengel. Mijn moeder is Ivonne Pengel haar moeder was Jeanette Lioe A Tjam een zus van Richenel en Reinier ze hadden nog een zus Juliet. Ronald is een oom van mij. Als je meer wilt weten ik heb een hele stamboom. Jeanette Lioe A Tjam woonde aan de wanincastraat in Suriname. Haar moeder dus ook de moeder van Richel en Reinier en Juliete Heette Rosheuvel en had nog twee voor kinderen met Harreveld.

brigitte.van.denberg
(no login)
86.83.136.10

contact

No score for this post
August 20 2008, 9:30 PM 

ik zou graag meer willen weten zie mijn e-mail bij de vorige reacties van mij

maritha
(no login)
200.2.186.88

meer over Lie atjam/ lioe atjam

No score for this post
December 2 2008, 3:23 PM 

vraagje als je de stamboom hebt, met wie was richenel getrouwd?? mijn vader was richenel lie Atjam getrouwd met richel lobo. het lijkt wel alsof er iets vreemds met de naam Lie atjam aan de hand is laat mij weten wat je hebt

grt.

Maritha

maritha hammond lie atjam
(no login)
200.2.172.227

op zoek naar mijn heritage

No score for this post
February 11 2011, 7:51 PM 

Hallo Osese,
Ben nu na jaren weer op de site gekomen, ik zou graag contact met jou willen maken om te praten over de family. ik zoek al heel lang naar family van mijn vader, ik ben het jongste kind van Richenel die met Lobo richel getrouwd was, ik wil weten wie mijn oma was en als er nog meer tantes of ooms er zijn, ben nu 60 en wil ze leren kennen mijn nummer is ...597-8542787 of werk email mhammond@vensur.sr, ben 4 jaar geleden weer in suriname komen wonen vanuit americ. maar heb helemaal geen knowhow over mijn vaders fam.

thanks bijvoorbaat

Anonymous
(no login)
77.250.147.30

No score for this post
March 24 2008, 1:57 PM 

Hallo,

Heb je toevallig wat gegevens voor mij voor wat betreft
de naam Lie A Tjam?

Groetjes, Maureen

M.Lie - A tjam
(no login)
193.172.23.206

No score for this post
November 26 2008, 6:52 PM 

Waarom wil Anonomous informatie over de familie Lie - A tjam?
Doe jij ook al een stamboom onderzoek?

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  
Find more forums on World HistoryCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2017 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement