Ook ik ben van een Engel en Bijlhout(moederskant) en Fernand/Purperhart.
Familie Bijlhout-Engel was en is nogsteeds voor een groot deel woonachtig in het distrikt Para te Sure., maar velen zitten ook in Nederland.
Enkele namen: H.C. Bijlhout, Nelis Bijlhout.
Wie bent u?
Ik ben de dochter van wijlen Frits Bijlhout. Ook bekend als broer Frits.
Hij was een broertje van wijlen Stanley, die in de rijsdijkweg woonde en een broer van wijlen Nette Markus-Bijlhout van para united, wijlen Frans Bijlhout,wijlen Riche Bijlhout, de tweeling Theo en Loetie Bijlhout, Liesbeth Bijlhout en Siene Pawjali-Bijlhout. Mijn opa, Thomas Nicolaas Bijlhout en zijn broer waren de oudste tweeling van Suriname. Samen zijn ze 90 geworden. Mozes stierf datzelde jaar en Thomas is 96 jaar geworden.
Als het goed is moet je ook broer Sjinnie kennen, die was ook Bijlhout - Engel.
Ik ben de dochter van wijlen Frits Bijlhout. Ook bekend als broer Frits.
Hij was een broertje van wijlen Stanley, die in de rijsdijkweg woonde en een broer van wijlen Nette Markus-Bijlhout van para united, wijlen Frans Bijlhout,wijlen Riche Bijlhout, de tweeling Theo en Loetie Bijlhout, Liesbeth Bijlhout en Siene Pawjali-Bijlhout. Mijn opa, Thomas Nicolaas Bijlhout en zijn broer waren de oudste tweeling van Suriname. Samen zijn ze 90 geworden. Mozes stierf datzelde jaar en Thomas is 96 jaar geworden.
Als het goed is moet je ook broer Sjinnie kennen, die was ook Bijlhout - Engel.