Allereeest het is de naam Clarke met een E. Ik ben op zoek naar wie verwant is van Fitzgerald Clarke, ik ben zelf geen verwant van deze familie, maar mijn oudste zus, dat was haar vader, weet niet of hij nog in leven is. Hij zou origineel van Trinidad moeten komen. Door omstandigheden moest hij het land uit en als het goed is, is hij eerst teruggekeerd naar Guyana en mijn moeder heeft nooit meer contact met hem kunnen hebben.
sorry het was een schrijf foutje
klopt wat je allemaal zeg ikzal mijn moeder vragen als zij meer weet
hoe heet je zus.mijn overgrootmoeder was maryam maud clarke ze was getrouwd
met edward cadogan mijn oma is 2jaar geleden overledenop de leeftyd van 89 jaar ze heeft nog twee broers die in leven zijnmaar die wonen in suriname ze hebbn ook een hoge leeftyd misschien zeg deze namen je moeder wat als het zo is kan ik vragen als ze de vader van je zus kennen
mijn overgrootmoeder had negen kinderen acht jongen en een meisje
Mijn zus heet Gaywita Lau-Akin, geen Clarke, want zij was erkend door mijn vader. Ik denk niet eens dat haar biologische vader (hij was een halve chinees) zich ervan bewust is dat zij bestaat. Ik zou graag meer met je willen chatten, maar zou het beter vinden als je mij een email kan toezenden naar mijn email adres, dan kan ik je verder inlichten hoe of wat. Awaiting your reply,
hallo lydia sorry voor het langwachten hoor ik had griep en lag in bed ik heb geen boodschap gekregen hoor misschien heb ik iets verkeerd gedaan ik vraag mijn dochter wel hoe het zit groetjes joyce
hallo lijdia ik heb de boodschap van mijn dochter gekregen hoor ik wist niet dat je in amerika woonde.ik dach in amsterdam maar goed ik heb een kennis van moeders kant die misschien informatie heeft maar hij is op vakantie in canada.hij is ook van trinidad en hij is samen met de clarkes opgegroeid ik hoop dat hij informatie heeft voor jou ik weet alleen niet waneer hij terug komt maar ik hou contakt goed. gaat alles verder goed met jou en fam
Heb je boodschap ontvangen. Waarvan Amsterdam woon je, noord,zuid etc. Ik ben de enige hier in Amerika, verder is het meest van de familie in Nederland, en zo is ook mijn zus Gaywita. Had je nou mijn email(s) gehad via je emailadres, want ik zou het graag willen dat je terug reageert via mijn email adres. Verder is alles okay met de family and hope yours is also well. Ik zal je weer proberen separaat, een email, naar je emailadres toe te sturen.
hallo lydia ik woon zelf in adam oost hoor ik heb nog steeds geen email va je ontvangen hoor
alleen op mij msn zie ik je staan en mijn postvak is leeg
ik hoop dat het dit keer lukt hoor
groetjes
beste joyce die nichten van zitten in rotterdam er is een die in amsterdam woont
ze heten linger ze zijn erkent
dit zijn hun namen HESDY LIESETTE MAVIES IMRO MARCEL HETTY ESME ER ZIJN NOG EEN PAAR MAARR DIE KEN IK NIET HUN MOEDER HEET TANTE TRUUS CODOGAN WAS GETROUWT
MET JUST LINGER DIE WOONT IN SURINAME IK HEB WEL EEN NR VOOR JE MAAR IK WEET NIET ALS IK HET KAN GEVEN ZE WONEN IN ROTTERDAM
Ik ben Robert Cadogan uit Den Haag. Er zijn nog paar Cadogan's en in Nederland die van de zelfde familie afstammen ( Clarke-Cadogan, Johnson ) De johnson 's die ik ken dat zijn nichten van mijn moeder, Jane Cadogan.
Sinds kort ben ik mij gaan intresseren voor onze familieleden en het blijkt dat we echt met heel veel zijn. Hoe het precies allemaal zit weet ik nog niet. Mijn moeder is redelijk op de hoogte van het alle familiebanden. Wie familie van wie is en waar ze vandaan komen.
Ik zal eens kijken wat ik allemaal kan achterhalen en het op papier proberen te zetten. Waarschijnlijk zal je dat wellicht wel kunnen helpen.
Het is overigens wel moeilijk om in de archieven iets te vinden.
Stuur me een mailtje zodat ik je wat kan terug sturen zodra ik meer weet.
Groetjes van Robert Cadogan.
PS. Overige Familieleden staan natuurlijk ook vrij om te reageren, Hoe meer info hoe beter.