Ik ben Jaap Berghout, geboren in Rotterdam (1948), amateur-genealoog en ik heb ontdekt dat er ook in Suriname een familie Berghout is. Ik zou die familie ook graag in kaart willen brengen. Wie kan mij daarbij helpen?
Ik ben geboren in paramaribo, mijn moeder heet Berghout mijn vader Person.
Mijn opa's kant is Berghout, hij is getrouwd met mijn oma en die heeft de naam aan ons doorgegeven.
Ik ben geboren in 1962 in Suriname. Mijn vader is L. Berghout en mijn opa heeft Willem Berghout.(Beide overleden)_ Als je meer informatie wilt kan je mij ook mailen.
Ik sluit me ook aan bij Jaap. De familie aan de charlesburg zijn echte Berghout. Ik heb ze ook pas leren kennen (mijn oma en vader) Maar ik wil ook mensen kennen die van die familie afstammen. Wie kan me meer vertellen over mijn familie. Ik weet niet echt veel van mijn vaderskant. Het verleden. Het ontstaan. Ik weet alleen van mijn moederskant (Drenthe). Mijn opa is Tuinfort (zalig). Ik wil mijn stamboom compleet maken.
ik ben momenteel bezig met de gegevens die ik van Jan Berghout heb ontvangen over Rubia en jou. Ben erg geinteresseerd in de Surinaamse familie(s) Berghout. Heb een en ander al uitegzocht. Wil dat graag met je delen.
ik ben momenteel bezig met de gegevens die ik van Jan Berghout heb ontvangen over Rubia en jou. Ben erg geinteresseerd in de Surinaamse familie(s) Berghout. Heb een en ander al uitegzocht. Wil dat graag met je delen.
Toevallig attendeerde mijn nichtje Marja van Heijzen, geboren Berghout mij op de grote hoeveelheid naamgenoten in Paramaribo. Zij is er geweest en heeft wat contacten gekregen met o.a. Rubia Berghout en Astrid.
Rubia is de dochter van Lesley, de zoon van Leendert. Astrid is haar tante, de in 1962 geboren dochter van Leendert. Deze Leendert is volgens Astrid de zoon is van Willem Berghout.
Over Willem heb ik wel wat gevonden (bron: Family Search), geboren in Paramaribo 13 januari 1896 en gehuwd met Gerhardina Elisabeth Theodora Orwaard ca. 1920. Gerhardina is geboren te Paramaribo 10 april 1896.
Maar verder heb ik niets wat aangeeft wie de vader is van Willem.
Misschien helpt je dit weer wat op weg. Als je meer weet hoor ik het graag,