<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  

op zoek naar info familie Willems(e)

March 27 2005 at 11:50 AM
No score for this post
  (Inloggen Lareine-nubia)
van IP adres 81.68.218.83

Rond 1946 / 47 woonde er een meneer Willems(e) op Beekhuizen hij was waarschijnlijk (deels) indiaans. Wie heeft hem gekend of kent familieleden van hem. Mogelijk is hij destijds (of enkele jaren na 1947 overleden.

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply

(no login)
84.29.72.90

fam.willems

No score for this post
August 3 2005, 12:24 PM 

Hallo
Mijn naam is andre pinas ik wel een fam. Willems.
Mijn moeder was zelf ook Willems en zij is op 10.04.03 overleden.En een van haar broers ook en die heeft ook in de buurt van beekhuizen gewoon, en is in de jaren 70 naar Pontbuiten verhuis.Die oom van mij hete Leo Willems en hij midden jaren 90 overleden.Maar hij heeft nog twee broers de ene woont in Amsterdam en de andere op Curaçao aan die zou je vraag moeten stellen want hij weet heelveel van de Willens af.Maar er werk in het Academieziekenhuis in Suriname ook een zuster Willems, ik heb haar ook mogen ontmoeten. Toen Mijn oom van Curaçao er bij was en ze vertelde welke Willems ze was, toen zij oom tegen me dat is fam. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.
Ik zelf ben ook op zoek naar die fam.Want ik wil er meer te weten komen over ze.
Gr. André

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
Current Topic - op zoek naar info familie Willems(e)
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  
Find more forums on World HistoryCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement