<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  

info fam oosterwolde en fam reding

April 13 2005 at 12:03 PM
No score for this post
lali  (no login)
van IP adres 62.194.7.8

Hallo ik ben op zoek naar meer informatie over de familie oosterwolde en de familie reding, ik kan er nergens iets over vinden wie kan mij helpen.

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply

(no login)
81.204.25.79

Re: info fam oosterwolde en fam reding

No score for this post
April 22 2005, 11:14 AM 

Beste Lali,

Uit mijn jeugd ken ik de naam Oosterwolde. Naast mijn grootouders woonde een familie Oosterwolde die in het bezit waren van een bakkerij.
Dit was aan de (toenmalige) Wanicastraat (nummer 119 of 121) tegenover het terrein van de politieke partij NPS.
Ik weet wel dat de familie of hun nakomelingen nog steeds daar wonen. Het was overigens een diep erf waar meerdere woningen op stonden en waar meerdere broers en zusters woonden.
De bakker Oosterwolde had twee zoons, Otmar en Eugene. Deze twee zoons zullen nu zestig plussers zijn.

Veel succes met je zoektocht,

Groeten,

Jeff

Rayn
(no login)
206.61.45.2

Info

No score for this post
May 15 2005, 2:13 AM 

Zo Jeff, allereerts wil ik reageren op de vorige reactie. Ik stam ook af van de Oosterwolde's en inderdaad heeft mijn ma me verteld dat ze een opa had die een bakkerij had aan de Wanicastraat. Mijn oma van moederskant is immers Oosterwolde. Ik dank dat het haar oom was die de bakkerij had.
Maar ten tweede weet ik uit ervaring dat er meerdere takken of families Oosterwolde zijn die niet allemaal familie van mij zijn. Ik weet dus niet welke van die families je zoekt.
In elk geval wens ik je succes toe bij je zoektocht.

(no login)
82.148.205.226

Oosterwolde

No score for this post
April 6 2006, 2:44 PM 

Hallo,

Ik ga toevallig over 6 weken logeren bij Ottie Oosterwolde (familie van mijn vrouw) bij de Wanicastraat 120a te Paramaribo. Is trouwens nu 58 of 59 jaar.

groeten Ronald.

(no login)
84.80.119.249

oosterwolde

No score for this post
April 10 2006, 12:39 PM 

Mijn opa is william oosterwolde woont te li-a kwie weg en ben daar nog pas geweest.Een broertje van hem purcey Oostrwolde is pas overleden.Ik weet dat de vader van mijn opa een kistenmaker was (doodskisten) en hij woonde als ik het goed heb aan de dokter sophie redmond straat

Den
(no login)
194.151.93.249

Ik ook

No score for this post
February 13 2008, 12:52 PM 

Ik ben ook een Oosterwolde en ben ook op zoek naar de rest van de familie woon in amsterdam en heb veel ooms met dezelfde naam, maar die ken ik dan weer wel. Mijn opa was Humphrey Oosterwolde uit Suriname

Current Topic - info fam oosterwolde en fam reding
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  
Find more forums on World HistoryCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement