Albertus Brijbag en Leopoldina Nijbroek, hadden 8 kinderen waaronder: August, Albert, Willie, Ewald, Bernhard, Frans,Rudy en Willem.
Ik ben op zoek naar gegevens over de familie Brijbag uit Paramaribo. Waar ze gewoond hebben en eventueel foto's.
Albertus heeft waarschijnlijk een borstelmakerij gehad. Hij heeft gewoond op de Costerstraat 101 in Paramaribo. Zijn zoon August heeft vroeger op de ambulance van het ziekenhuis gewerkt.
Wie helpt mij verder met mijn stamboom?
ik ben Brigiet Tjou Tam Sin, de dochter van Willie (Wilhelmina Carolina Brijbag. Willie is in 1993 overleden. Zij woonde toen in Amsterdam. Verder is ook August overleden. Zijn kinderen wonen in Gorchum en omgeving. De rest van de kinderen van Albertus en Leopoldina wonen in Amerika en Australie. Daar wonen hun kinderen ook . De kinderen van mijn ouders wonen in Suriname, Aruba, Frans Guyana en hier in Nederland. Ik woon zelf in Purmerend. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je in Zaandam woont. Als het zo is wonen wij natuurlijk niet zo ver van elkaar vandaan. Ben je al wat meer opgeschoten met jouw zoekactie?
I hope you can read English because my written Dutch in not good (I can read Dutch well). Leni has been doing a great job with the family tree, so is Bonita Nijbroek who is our second cousin. Have you seen the family that are on hyves (Brijbag/Brybag family group)? The family tree is coming together nicely. Some of your side of the family are already on hyves.
Your cousin Diana, daughter of your oom Frans in Australia.
ik ben Brigiet Tjou Tam Sin, de dochter van Willie (Wilhelmina Carolina Brijbag. Willie is in 1993 overleden. Zij woonde toen in Amsterdam. Verder is ook August overleden. Zijn kinderen wonen in Gorchum en omgeving. De rest van de kinderen van Albertus en Leopoldina wonen in Amerika en Australie. Daar wonen hun kinderen ook . De kinderen van mijn ouders wonen in Suriname, Aruba, Frans Guyana en hier in Nederland. Ik woon zelf in Purmerend. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je in Zaandam woont. Als het zo is wonen wij natuurlijk niet zo ver van elkaar vandaan. Ben je al wat meer opgeschoten met jouw zoekactie?