<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  

Stamboomonderzoek naar familie Sedney

September 2 2006 at 2:41 AM
No score for this post
  (Inloggen nazatenpaulina)
van IP adres 62.131.194.4

Ik ben voor het onderzoek naar mijn familiestamboom op zoek naar informatie betreffende de (voor)ouders van Johannes Andreas Sedney, geb. te Paramaribo-Suriname in 1833. Roepnaam: Johannes Andreas. Beroep:sjouwer
Hij had een relatie met Premiere Riesde geboren in 1836, uit deze relatie zijn 3 kinderen geboren: Albertina Sedney 1856, Pieternelle Louisa Sedney 1858-1932 (gehuwd met Isaak Joseph Neyhorst)en Cornelis Christiaan Sedney 1861-1919(relatie met Louisa van Varsseveld).Uit deze relatie zijn 5 kinderen geboren: Julius Cornelis, Louis Gerardus, Eugene Edwin Leonard, Johannes Andreas en Paulina Françoise Marietje.
Ik zou gaarne in contact willen treden met de nazaten van voornoemde personen om de stamboom te kunnen voltooien.
Bij voorbaat dank!

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply
Iwan de Vries
(no login)
205.240.211.254

Re: Stamboomonderzoek naar familie Sedney

No score for this post
September 2 2006, 5:19 AM 

2 september 2006 - 00:11
Iwan de Vries
http://gen.kibrahacha.com
Persoonskaart van Johannes Andreas Sedney
Johannes Andreas Sedney is geboren in 1831 in Paramaribo, Suriname. Johannes Andreas is overleden.
Notitie bij Johannes Andreas: Familienaam: Sedney
Slavennaam: Andreas
Voornaam: Johannes Andreas
Geslacht: Man
Verblijfplaats: Paramaribo
Leeftijd: 31
Beroep: Sjouwer
Godsdienst: EBG
Borderelnummer (eigenaar): PE314
Plantage:
District: Paramaribo
Opmerkingen: Blijkens borderel geboortejaar 1831
Vrijgekomen bij emancipatie 1863
Eigenaar Andrew Edward Halfhide.
Beroep:
Sjouwer
Johannes Andreas begon een relatie met Premiere Riesde. Premiere is geboren in 1831, dochter van Louise NA. Premiere is overleden.
Notitie bij Premiere: Riesde, Premiere
Slavennaam Premiere geslacht V beroep Waschvrouw eigenaar/vrijlater J. C. van West qq boedel S.E. Vriesde voor den vrijdom datum cautie onbekend bedrag cautie 0 datum borgtocht onbekend bedrag borgtocht 0 borgen onbekend aanmerkingen GR 07-07-58, no. 887; geb. 1831; dochter van Louisa.

Kinderen van Johannes Andreas en Premiere:
1 Albertina Sedney, geboren in 1856. Albertina is overleden.
Notitie bij Albertina: Riesde, Albertina
Slavennaam Albertina geslacht V beroep Te jong eigenaar/vrijlater J.C. van West qq boedel S.E. Vriesde voor den vrijdom datum cautie onbekend bedrag cautie 0 datum borgtocht onbekend bedrag borgtocht 0 borgen onbekend aanmerkingen GR 07-07-58, no. 887; geb. 1856; dochter van Premiere Riesde.
2 Pieternelle Louisa Sedney, geboren in 1858. Pieternelle Louisa is overleden in 1932, 74 jaar oud. Pieternelle Louisa trouwde met Isaak Joseph Neyhorst.
3 Cornelis Christiaan Sedney, geboren in 1861. Cornelis Christiaan is overleden in 1919, 58 jaar oud. Cornelis Christiaan begon een relatie met Louisa van Varsseveld.

Wat discrepanties bij de geboortedata dus.....

Ik heb gegevens over de nakomelingen van Johannes Andreas II.

Met degenen die de gegevens verstrekten kan (indien zij dit goedkeuren) contact gemaakt worden via gen@kibrahacha.com

Vriendelijke groeten,

Iwan de Vries

(no login)
93.125.208.100

ben ook Sedney !!!!!!

No score for this post
February 21 2009, 1:52 PM 

Ik ben ook Sedney,
ik heb een stamboompje
ben je geítereseerd mail sedmey09@hotmail.com
bel 06-11114163

(Inloggen eunicestuger)
62.163.176.113

Familiedag Nazaten Cornelis Christiaan Sedney & Louisa van Varsseveld

No score for this post
August 4 2009, 6:49 AM 

Beste R.E. Sedney,

jammer dat ik je reactie nu pas lees. Ben al een poos hier niet meer geweest.
Ik ben wel zeer benieuwd welke Sedney jij bent. Wij zijn kleindochters van Paulina v. Varsseveld en zijn druk doende een familiedag te organiseren t.b.v. de nazaten van Cornelis Christiaan Sedney & Louisa van Varsseveld.
De familiedag wordt gehouden op 19 september 2009.
Reden daarvoor is de familiebanden aan te halen en te komen tot een (hernieuwde) kennismaking. Tevens wordt de stamboom gepresenteerd.

Deze dag is bedoeld voor de nazaten met aanhang van:
Julius Cornelis Sedney, Louis Gerhardus Sedney, Eugene Edwin Leonard Sedney, Johannes Andreas Sedney en Paulina van Varsseveld.

Meer weten en/of aanmelden?
Neem met spoed contact op met
nazatenpaulina@hotmail.com

Ben jij ook een nazaat van bovengenoemde personen?

Current Topic - Stamboomonderzoek naar familie Sedney
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  
Find more forums on World HistoryCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement