<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  

bericht op pagina 21 kamperveen en maes

December 4 2006 at 8:59 AM
No score for this post
  (Inloggen mariska_m)
van IP adres 62.163.58.52

IK hoop dat iemand zal kijken bij nr 21 wil graag info over kamperveen en maes want dit komt niet automatisch als laatste opgegeven bericht.

Graag info en hoop dat die mensen ook reageren.
Heb natuurlijk ook zelf informatie over deze families waarvan mijn nicht heel veel opvonden heeft in Suriname. Nu ben ik bezig om via Nederland informatie in te winnen en zo onze stamboom enigzins compleet te kunnen maken.

Nog iets heb ook een foto van mijn opa Ludovicus Carl Maes (geb. 20-12-1894 en gestorv. 11-06-1948) samen met een vrouw die wij als familie niet herkennen als onze oma Edwardina Alice Franker momenteel (heb ik ff de geb. datum niet maar is ergens tussen 1981 en 1983 gestorven maar dat is weet ik nu ook ff niet zo zeker meer. mijn gegevens zijn niet up to date)

Het lukt mij niet om foto's hier te plaatsen maar reageer je en je denkt iemand te kennen die mij ook kan helpen te ontcijferen wie er op de foto naast mijn opa staat stuur ik de foto op naar je hotmail.

Groetjes Mariska M.
mail: monalino@hotmail.com

This message has been edited by 2buzzy van IP adres 82.156.30.213 on May 14, 2008 10:20 PM

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
Current Topic - bericht op pagina 21 kamperveen en maes
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  
Find more forums on World HistoryCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement