op zoek naar mijn voorouders Sno,Gambier,Seymor,Enser
April 17 2007 at 5:26 PM No score for this post
(no login) van IP adres 86.87.37.108
ik ben opzoek naar mijn voorouders de fam sno,gambier,enser,seymor en de fam. van der kust.Ik zou graag willen weten waar ze vandaan komen.dat ze uit 4 kinderen komen weet ik al maar ik zou graag nog meer willen weten.
This message has been edited by 2buzzy van IP adres 82.156.30.213 on May 14, 2008 9:53 PM
hallo marjorie ik ben martha enser geboren 8-11-1938 dochter van jacques enser en albertina harenberg mijn broers en zusters heten hugo alwin enser geboren 4 -12-1932 vera van hetten-enser geboren 2-09-1934 silvya enser grboren januari 1936 mijn persoon john enser geboren 20-10-1942 wilma enser geboren 6-05-1950 en denise enser geboren januari 1957 we hebben altijd gewoont aan de anniestraat 5e zijstraat nummer 10 we zijn kleinkinderen van albertina enser-schuurman en sjors ensereen gedeelte van de familie is woonachtig in rotterdam vera woont in suriname john in zierikzee ik in amsterdam zou gaarne contact met je willen hebben om het een en ander uit te zoeken hoop wat van je te horen
Beste mensen omtrent bericht "opzoek naar familie Enser".
Alles wat hierboven omschreven is, IS waar.
Dus mijn vraag is?!, wie bent jij dan, want ik ben de zoon van Denise Enser.
Als u zegt dat, dat niet is, die zegt wel te zijn, dan wil ik het ook weten, wat u weet, wie ze dan wel is, kan je me nog volgen.
U weet helemaal niets,want wat hier staat geschreven is WAAAAAR.ik ben een kleindochter van Albertine en zalig Opa Jack.Mijn moeder is Marta Hermine Grunberg-Enser.
Mijn Ooms en Tantes hun aller namen staan hier geschreven.
Ik ben een Grunberg maar mijn moeder is een Enser was getrouwd Grunberg.
Opa Jack(zalig 1988)
Oma Albertine
Hun Kinderen.
Oom Hugo
Tante Vera(zalig 2009)
Tante Silvy
MIJN moeder Martha
Tante Wilma
Oom Jonh(zalig 2007)
Tante Denise.
Moet ik ook nog kleinkinderen en achterkleinkinderen erbij zetten of is duidelijk????????
Jose Enser heeft ook een reactie neer gezet en hij is mijn neefje,zoon van Tante Denise Enser,mijn moeders zusje.
zeg niet dat jij het kan weten want je weet nietsss.
afz:Lucia Grunberg dochter van Martha Grunberg-Enser.