kerster .monsanto...zschuschen..renardus..palmberg..
hallo ik ben Marielle Monsanto
Ik ben de klein dochter van Leoni Monsanto.
Wat ik weet van mij voorouders is dat :
Jacoba Ceya getrouwd met Codjo Willemzorg zij hadden 1 kind
Francies Willemzorg zij is getrouwd met Carel Izaak Monsanto hun sammen hebben 2 kinderen gekregen Carolina ( roepnaam Maina ) en Richenel (roep naam Karoe ) Monsanto. Francies Willemzorg had nog een voor kind en zij hete Dolvina Willemzorg.
Richenel Monsanto heeft 1 kind maar weet geen naam, Carolina Monsanto heeft 3 kinderen
Olga Monsanto de oudste zij heeft 10 kinderen daarna krijg je willy zij heeft 9 kinderen en de jongste mijn oma Leonie Monsanto en zij heeft 11 kinderen,1 daar van was een tweeling dat is me moeder Nelita Monsanto (roepnaam Inke) dan komt me broer Merell Monsanto en dan kom ik Marielle Monsanto
over die plantage koffieang me oma zeg dat daar veel Monsanto's begraven zijn
en over die namen waar jullie het eerder over hadden komt me oma heel bekend voor
Hallo Marijke,
zou graag meer van deze Monsanto tak willen weten.
Ik heb wel Willemszorg en Monsanto, heb ook 2 kinderen van dat echtpaar, maar van Richinel heb ik geen kind en van Carolina maar eentje: Olga Aimable. Zou je me privé kunnen schrijven: monsanto@interneeds.net zodat we gegevens kunnen uitwisselen
groetjes
Christel
hij maak het heel goed. deze side is niet te vragen naar mensen die niets met monsanto en verwanten hebben 'wil je verder weten hoe het met louis gaat mail me maar