<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  

COTINO-WESTMAAS

October 24 2007 at 8:29 PM
No score for this post
  (Inloggen gawestmaas)
van IP adres 83.117.96.93

Wie kan ons helpen aan meer informatie over Johanna Jacoba Bertina Westmaas geboren in paramaribo rond 1850 en trouwde omstreeks 1872 met Izaak Carillo Cotino en kregen 2 kinderen volgens ons genaamd Albert en Juriaan.
Onze vraag wie waren de ouders van Johanna Jacoba Bertina ,wij bezitten veel informatie maar nog geen aansluiting van dit gezin,mogelijk waren er meer broers en zussen van haar.

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply
Denie
(no login)
84.81.10.96

info

Score 2.0 (1 person)
October 26 2007, 8:19 AM 

Beste,

Heeft u al in de geboorteakten PRB gekeken op J.J.B. Westmaas en op basis waarvan gist u de geboortedatum 1850? Was zij slavin, zo ja in de stad of op de plantage, en dan welke plantage?

gr.,
Denie

(no login)
83.117.96.93

COTINO-WESTMAAS.

Score 3.0 (1 person)
October 26 2007, 10:55 AM 

Beste Denie,

In Nederland is het niet te vinden volgens mij ,in de archieven heb ik naar gezocht zowel in Rijksarchief als surinaamsarchief in amsterdam,
misschien iets over het hoofd gezien ,waar kan ik de doopakten PRB inzien,Johanna Jacoba Bertina is rond 1850 geboren en naar hun kinderen gezien trouwde zij rond 1872 want Abert is geboren 11-09-1873 te Paramaribo en Juriaan is geboren 04-08-1887 te Paramaribo verder weet ik dat albert trouwde met Mennecke en later met Aldophine Kross
Bij beide vrouwen had hij 8 kinderen.
Mogelijk is zij een dochter van een NN Westmaas die later trouwde met een Sjasjitti Buitenwijk deze was een slavin maar als dat goed is heb ik dit gezin compleet misschien kan je mij je email geven dan kan ik dit doormailen eventueel.
Welke NN Westmaas naar Paramaribo vertrok uit nederland weet ik nog steeds niet .

Bert Westmaas

(Inloggen Diana-S)
59.154.24.147

Juriaan Eduard Cotino

No score for this post
April 11 2008, 12:14 PM 

The Juriaan Cotino I have in my genealogy is the father of Juienne Henriette Cotino born 1914. The first wife of my uncle Walther Tjou Tam Sin.

Diana

(Inloggen Diana-S)
59.154.24.147

Juriaan Eduard Cotino

No score for this post
April 11 2008, 12:27 PM 

Current Topic - COTINO-WESTMAAS
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>terug naar Index  
Find more forums on World HistoryCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement