Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

21 mei Delft: Annihilation Time ea @ Lab!

May 8 2006 at 4:14 PM
Elvis 64 
van IP adres 83.84.132.64

-

Zondag 21 Mei 21:00u in Das Lab Delft:

Orange Sunshine
Black '69 Motorblues
Den Haag
http://www.motorwolf.nl/

The Rocco's
100% R&R From "The (in)famous Delft handscene"
Delft
http://www.theroccos.tk/

Annihilation Time
Black Flag meets B'last, Black Sabbath, Deep Purple, Thin Lizzy, Dr Know and Pink Fairies... etc.
Oxnard Usa
http://holychurchofannihilation.net/
http://www.myspace.com/annihilationtime

Das Lab
De Vries van Heystplantsoen 2
Delft

Respond to this message   
AuthorReply
wally

83.83.63.75

annihilate space and time!!

May 9 2006, 9:11 PM 

jeweetog ken geen genoeg van de boys krijgen!! zeker represent!

Elvis 64

83.84.132.64

Re: 21 mei Delft: Annihilation Time ea @ Lab!

May 9 2006, 10:57 PM 

Same here...

Arjen

217.123.29.97

May 9 2006, 11:55 PM 

ben benieuwd of ze ook beter/slechter zijn geworden van het touren. Ik ga het sowieso de 19e checken.

Weet iemand trouwens of het oude materiaal de moeite waard is? Schijnt een stuk minder te zijn.

Jelle

145.97.206.201

May 10 2006, 12:12 AM 

Godverredomme, de 21e kan ik dus ook al niet.

Elvis 64

83.84.132.64

May 10 2006, 3:17 AM 

ben benieuwd of ze ook beter/slechter zijn geworden van het touren. Ik ga het sowieso de 19e checken.

Weet iemand trouwens of het oude materiaal de moeite waard is? Schijnt een stuk minder te zijn.

Ik vind de 1e niet echt een stuk minder; er staan behoorlijk goede nrs op. Alleen hadden ze een andere zanger; meer een Rollins soundalike (Yeah!!! Take it home!!! afgewisseld met "spoken word" achtige exercities en dat soort rare fratsen gemixd met recht vooruit gebrul) en is de 1e wat wisselvalliger, maar ook wat experimenteler. Toch blijft die 1e als zodanig met kop, schouders en romp boven de meeste andere punk en hardcore uitsteken die ik te horen heb gekregen tussen 1977 en nu.

Ik vind de 2e wel beter, meer een geheel, meer R&R, iets minder "metalloid" geluid en natuurlijk n überzieke punkblèr van iemand die klinkt alsof ie op punt van kotsen staat na door een auto overreden te zijn geworden. Kortom, de 2e kun je blind kopen, de 1e zou ik zeker even luisteren. (Als ie überhaupt nog te krijgen is, overigens.)

Verder zijn die gasten zulke goeie muzikanten dat ze zelfs op een slechte dag instituten als "Discharge in de originele bezetting" volkomen zoekspelen. Op het verkeerde been met de rechterhand op de rug gebonden en gehinderd door diverse uitvallende apparatuur wel te verstaan. En dan ben ik al sinds jaar en dag een behoorlijk fanatieke Discharge fan...

wally

83.83.63.75

die eerste rockt maar II rockt HARDER!

May 10 2006, 11:36 AM 

no doubt about it II kicks major buttocks! jimmy is past veel beter bij AT and you know it! fred hammer klinkt iets te geforceert maar die eerste heeft vooral vette killer riffs luister maar eens naar down the street, sandlot en channel 14... ken d'r nix aan doen ik ben FAN!

Elvis 64

83.84.132.64

Vanavond!

May 21 2006, 7:22 AM 

Met flyer met routebeschrijving!

Photobucket - Video and Image Hosting

Arjen

217.123.29.97

May 21 2006, 11:42 AM 

creatieve, goede muzikanten zijn ze wel. Maar echt heeeeeel strak spelen ze niet. Al mag dat niet baten want het blijft geniaal.

Current Topic - 21 mei Delft: Annihilation Time ea @ Lab!  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!