zo kwam ik via via via via via via de SCREAMING SNEAKERS tegen. een of ander onbekend bandje uit Florida uit de jaren '80. Volgens mij hebben ze maar 1 single ooit uitgebracht, en daarvan is 3/4 van de nummers niet erg interessant (nogal new wave)...
Maar dat nummer VIOLENT DAYS!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben geen groot fan van zangeressen bij punkbands, maar dit is toch wel een geweldig nummer, met geweldige tekst!!!
kende ik al langer, erg tof idd. ze hebben voor zover ik weet ook een (split) LP gedaan ooit.
bob
145.116.13.197
Re: myspace is af en toe toch wel okee...
May 13 2006, 3:29 AM
behoorlijke zomermuziek
steve
212.83.80.102
May 13 2006, 11:18 AM
oi sander, hoe heet jij op myspace ?
en hoe is't op de boat topcat ?
Els
62.45.233.146
May 13 2006, 11:50 AM
Inderdaad een zeer vette band,arne heeft me er een paar jaar terug al op gewezen
Jelle
80.61.31.70
May 13 2006, 1:03 PM
Ja idd, geloof dat een paar jaar terug Arne al eens een topic over die band en dat nummer geopend heeft. Sindsdien komt 'Violent days' bij mij ook regelmatig voorbij. Supervet nummer!
ja... normaal gesproken deny ik alle bands linearecta, maar daar ik dacht met het myspace account van Boogert te maken te hebben checkte ik toch het "Dresden 45" profiel uit...
blijkt het een of andere supercoolle trashband te zijn in de stijl van DRI/RKL etc.
Ik begin nu ook eindelijk ook het nut van die site een beetje in te zien.
Kom echt veel coole Zweedse en ook Nederlandse dingen tegen!
Alleen werken die afspeeldingen bij mij nooit naar behoren
Ruud
145.97.203.4
May 16 2006, 11:31 AM
Ik heb me myspace maar weg geflikkerd, nu alleen van de band over. Myspace alleen nuttig voor muziek.
Current Topic - myspace is af en toe toch wel okee...