- Wat is het toch tof voor Jelle en HJ dat ze een huisje hebben. Serieus, ik kan niemand bedenken die ik het meer gunde.
- Afgelopen weekend in Alkmaar en Amsterdam was leuk, maakt het weer een stuk makkelijker (of moeilijker, het is maar hoe je het bekijkt) om de rest van de week door te komen.
- In relatie tot bovenstaande: misschien moet ik maar is wat gezonder gaan leven, minder roken en drinken enzo, aan de andere kant, elke keer dat ik me dat voorneem gaat het juist veel harder mis.
- Het WK voetbal...ik vind het eigenlijk best leuk. Als ik thuis ben en er is een wedstrijd, kijk ik er eigenlijk gewoon naar. Toch hoop ik stiekem dat één of ander Afrikaans land wint, liever nog dan Nederland.
- Nachtdiensten, in je eentje proberen de hele nacht wakker te blijven en jezelf nuttig te maken. Na een uur of half 5 is alleen alles wat nog uit je handen komt flut. Gelukkig is bastiaan nog on line om me te vermaken
- Mensen die komen en gaan binnen 'de scene'. Eigenlijk maak ik me er niet druk meer om. De mensen met wie ik het 4/5 jaar geleden goed kon vinden, daar kan ik het nu nog steeds goed mee vinden, (de danen, bastiaan en rody, afd. naadwijk, Ruud of HJ, een amy en marcel etc etc) enige jammere is dat niet iedereen naar dezelfde shows gaat, zoals dat eerder op een ede zuigt of in de blauwe wel zo was.
- Werk en studeren. Ben nu bijna afgestudeerd en dan...gaan werken dus. Damn wat zie ik daar tegenop.
- Binnenkort verhuizen (één verdieping naar beneden) waarna ik officieel op de allermooiste plek van Utrecht woon.
- Zaterdag Beans in ede, ja ik ben nog steeds enthousiast. Jammer dat bianca niet mee gaat.
- In juli met jelle een lang weekend naar londen. King Frank die ook komt. Jammer alleen dat er echt elk weekend iets heel tofs te doen is daar ...behalve als wij gaan.
Re: maandag nacht 20 juli... gedachten de vrije loop
June 20 2006, 4:04 AM
de beslommeringen
-kon niet zo goed slapen, omdat ik een beetje hyper was.. kom ik Anneke zielsalleen op de msn tegen, die een oldschool Bootsman topic in elkaar wilde flansen. Ik kan me herinneren dat vroeger types als HJ, Jelle en Gerr altijd nog wel online waren, maar die zie ik niet meer. Misschien dat die inmiddels ook iets als een ritme hebben! Misschien zo met Ann nog een potje Bejeweled ertegen aan knallen!!
-roken is inderdaad iets wat wel een beetje aangepakt mag worden. Vooral met het uitgaan merk ik dat ik er in een uurtje of 2/3 wel een pakje door heen jas. Moeten natuurlijk wel de vuile gieren meegerekend worden die zogenaamd gestopt zijn.
-ik ben erg content met mijn scores in de WK-poule. Ik sta nog steeds nummer 1 boven alle nerds die er daadwerkelijk verstand van hebben. Grnja!!! Sowiezo vind ik het WK geweldig. Zin in woensdag wederom. Dan is Dinter tevens ook jarig, eens kijken wat we die aap voor zijn verjaardag gaan geven! Maar woensdag eerst mijn wekelijkse praatgroepje op school over discipline-shit enzo. Zit ik met 13 man van mijn soort, onder het genot van een flinke bak leut, te babbelen over hoe je het best kan omgaan met school/ritme/planning. Het helpt wel volgens mij... ik ga in ieder geval vrijwel iedere dag weer naar school, behalve vrijdag dan uiteraard.
-Brat-Pack opnamens zijn erg fjin geworden al zeg ik het zelf. Ben erg benieuwd naar de zang.. maar Ken is pas over 2,5 maand terug, dus dat is nog ff wachten. Als dat gedaan is vrijwel meteen met Beans voor 11 daagjes naar Rusland. Daarvoor nog wel veel subsidie/visa en weet ik veel niet wat allemaal nog meer shit regelen, maar dat vind ik wel leuk om te doen. Heb superveel zin in Rusland, ben wel benieuwd hoe het er daar allemaal aan toe gaat.
Is het zo goed Annnn?
eef
212.187.25.107
June 20 2006, 10:38 AM
-In tegenstelling tot Anneke en Bas was mijn nacht subliem. N.a.v. het drukke weekend was ik al zwaar vertrokken voordat mijn hoofd zelfs het kussen raakte.
-Afgelopen Zaterdag het 'Fucked Up for Life'festival, hoewel de opkomst wat tegenviel mede door het gerommel van uitvallende bands, vervangende bands, vele leuke andere concerten, het mooie weer, werd het uiteindelijk heel gezellig!
- Anneke die haar geheim verklapte , Jelle die ik niet herkende doordat hij geen muts maar een pet op had.
-Marcel kan 'echt'dansen!
-Voetbal...Tsja sinds Sam alias 'Billi junior'op voetbal zit en daardoor zeer fanatiek de wedstrijden volgt is het onmogelijk voor mij om er op wat voor manier ook, aan onderuit te komen.
Daarbij is het supergaaf om te zien hoe Sam dit spektakel beleeft, alle spelers van het Nederlands elftal bij naam kent, van welke club ze zijn en met zijn vrienjes de wedstrijden naspeelt op het schoolplein en zelfs de 'schwalbe'(schrijf je dat zo?)toepast als dat ten goede komt van het spel!
-Nicotine in combinatie met alcohol, nicotine als gevolg van alcohol, 2 verdomd goede ingredienten om de gezelligheid optimaal te maken.
Het gevolg is helaas dat die klote kater en die dooie vogel in je bek alleen vertrekt bij het nuttigen van een nieuwe pils.
-Hoe kut blijft werken als het lichaam en de geest weer ontnuchterd zijn.
-Vandaag maar eens de plannen op papier zetten voor het Kerstival.
Gerrit
213.93.98.167
June 20 2006, 10:45 AM
Inderdaad bas, tegenwoordig heb ik iets wat heet een ritme... en heb mijn super nintendo onder het stof vandaan gehaald (dan is internet opeens niet meer leuk :P )
Ben het ook eens met Anneke dat het jammer is dat iedereen tegenwoordig naar andere shows gaat, heel veel mensen lang niet gezien, jammer dat er geen plek als de blauwe of natuurlijk ede zuigt meer is.
Ook kom ik tot de ontdekking dat 40 uur werken en een vriendin buiten Nederland veel tijd opslokt, waardoor ik veel mensen weinig heb gezien, wat spijtig is. Maar zeker is dat ik binnenkort weer eens ouderwets in Utrecht kom zuipen.
Volgend weekend mijn huis schilderen, eindelijk weg met dat irritante witte muurtje
Els
83.128.72.223
Ik ben hier nooit zo goed in
June 20 2006, 11:13 AM
Maar ik hou van Anneke!
Els
83.128.72.223
June 20 2006, 11:34 AM
En de rest van de afdeling Naaldwijk natuurlijk ook
Ltgdaan
80.127.123.92
Mooi topics
June 20 2006, 11:34 AM
- Wat was vorige weekend mooi. Donderdag in Utrecht katje lam, vrijdag in Nijmegen en zaterdag in Arnhem lekker bandjes kijken. Ik moet zeggen dat ik zaterdag en zondag toch lichte Korsakov had.
- ik moet weer gaan sporten. Het stage lopen eist zijn tol. Teveel achter mijn computertje hangen en koffie zuipen maakt me een spekko. Het half in Nijmegen, half in Utrecht wonen helpt niet. Ik heb uiteraard geen zin om nog te gaan sporten als ik om 7 uur bij mijn kamer aan komt. Ach, als de school weer begint ben ik weer vaak in de sporthal te vinden en ben ik weer in no time een gespierde hunk.
- 20 juli: weekendje triest doen met Daan, Pieter, sissy Sjoerd en oude vrinden. Wat wordt dat een zielige partij zuipen en tienerdisco's bezoeken. Ik heb er veel zin in!
- Stage loopt half augustus af. Nog 2 a 3 weekjes vakantie voordat school weer begint. Ik ben die drie weken dan ook van plan iedere dag te BBQ'en en te zwemmen (mits iedereen in mijn omgeving niet krom ligt met laffe bijbaantjes en scripties)
- September begint mijn school weer. Eerste half jaar blok minor filosofie. Ben benieuwd of ik mezelf kan vinden haha. Daarna afstudeer project, het eind is nabij.
- Zag ik het punk wereldje nog maar net zo romantisch in als 6 jaar terug. Nu is het met vlagen nog maar net zo cool, vroeger genoot ik met volle teugen.
- Punk en showtjes, ik hou er van. Hoewel het gros van de bands nog steeds ontzettend gaar is en het overgrote deel van de mensen triest, moet ik toch ook bekennen dat ik wel van gaar houd. Het begint echter weer te jeuken. Ik wil ook weer muziek maken, websiteje opzetten, tshirtjes en stickers drukken, cdtjes maken, gratis zuipen en optreden.
- Wat Anneke en Bas zeggen; ik ben blij dat de meeste mensen om mij heen nog leuke dingen ondernemen en inspiratie en energie hebben. Ik zie de toekomst meestal zuur in omdat iedereen wel eens in een laffe burger zou kunnen veranderen. Mijn verzet tegen grijsheid gaat dan ook door, ook al weet ik dat we er allemaal aan zullen moeten geloven en er nog vrede mee zullen hebben ook.
- Werken is niet cool. Hoewel ik een super vette stage heb en dit werk echt wel mijn ding is. Ik heb fijne/ flexibele uren en doe het allemaal goed. Ik merk echter dat ik niet meer zoveel bij leer als gedurende mijn studie. Ik denk dat ik iedere vorm van een baan altijd triest zal blijven vinden. Ik ben gedoemd een zure ontevreden baas te worden in de toekomst. Ik wil nog even leren, dus na mijn studie kies ik er nog een twee jaar aanvullende studie bij. Sowieso vind ik dat mensen hun werk uit principe niet leuk mogen vinden.
- Ik heb een fijne basgitaar.
- Bratpack is een leuke band met harde bazen en de juiste sfeer.
- Ik vind het WK erg vermakelijk.
- Heb zin om te zwemmen en pils te drinken op de Berendonq.
- Het is zomer en lang licht.
- Vanavond de nerd uithangen en met Rude Ruud 2005 bij Ronald een filmpje kijken.
- Ik zie op mijn filmplanner dat Spider-man 3 uitkomt en dat Venom er in zit. Hard!
Metalen Mark
62.131.25.171
June 20 2006, 3:04 PM
Ik ben vorige week geslaagd en dus al een week aan het feestvieren. Waarschÿnlÿk m'n laatste serieuze diploma wat ik ooit zal halen dus ik heb echt het idee dat ik niets meer hoef te doen. ‘No Future’ maar dan in de recreatieve zin des woords zeg maar, "Het Groote Ontspannen" lÿkt wel aangebroken . Het punkfeessie in Parkhof van afgelopen zaterdag hielp daar ook best aan mee (afgezien van het feit dat ik eerst 5 uur achter de bar gestaan had waardoor ik nogal in de stemming moest komen).
Ook weer wat optredens in het verschiet met m'n bandje, altÿd leuk.
Vanavond lekker in m'n stamkroeg in HHW zuipen en verder zie ik het wel ..... zen, je weet toch
Henk-Jan
212.108.13.131
June 20 2006, 7:07 PM
- Ik werk de laatste tijd te veel en te vaak laat, wat ik niet echt trek.
- Ben nog steeds helemaal blij met ons nieuwe huisje.
- Ben amper online omdat we thuis nog geen internet hebben
- verder weinig te melden.....
Stijn
213.10.138.205
mooie zelf-profilering hier
June 20 2006, 11:16 PM
- Zin in trashfest dit weekend met ons voetbal-team FC GodenTeam
- Donderdag eindelijk klaar met mijn studie... want natuurlijk slaag ik
- Zojuist gehoord dat ik met Point At Others in feb. 2 weken naar Italie ga en begin sept. 4 dagen naar Duitsland
- Zin in de zwemvierdaagse komende week......
- Mooi weekend in Nijmegen, Arnhem. Boogerd diep triest in mijn auto met z'n kapote camera... "Best of Boogerd" kan
zo onderhand wel 3 video banden vullen.
- Morgen feestje bij Sander..
62.195.156.91
Boogert heeft zometeen weer een nieuwe camera!!
June 21 2006, 1:03 AM
Maar ja die zal ook wel weer sneuvelen.
wanneer komen ze toch eens met een RAMVASTEHUFTERPROOFSPATBIERDICHTEPUNKCAMERA op de markt!!
Marcel
24.132.112.147
June 21 2006, 1:40 AM
-Vandaag met m'n vader aan het vissen geweest(voor het eerst in 20 jaar ofzo samen vissen dan)M'n armen,schouders etc.flink verbrand door de zon.
-Daarna met m'n vader/moeder/broer,neefje en nichtje pannekoekenhuis geweest,raar om ineens ome marcel genoemd te worden.
-Nog een week vrij,en donderdag naar Kopenhagen KTown veel zin in.
-Boete van 42 euro in de trein gekregen,vanwege je kortingskaart voor 9.00 s'morgens te gebruiken erg kinderachtig(was kwart voor 9)
Amy
212.203.12.98
June 21 2006, 10:57 AM
Heerlijke topic ann!
-je pc naar boven verhuisd, en nog niet aangesloten, zodat je even van de wereld bent afgesloten. De pc moet plaats maken voor een box..
-stiekem dit niet erg te vinden, want op de een of andere manier heb je totaal geen behoefte aan msn-en mailen etc.
-je nog 2 dagen gebruik kan maken van je pc op het werk, en dan gewoon 8 maanden niet welkom bent op je werk..
-nog 4 weken wachten op de komst vd baby, je verheugen op een baakse kermis daarna in oktober, zodat je eindelijk weer eens een wijntje kan nuttigen
-je nu al af aan het vragen bent hoe dat nu moet met kolven, om te voorkomen dat de baby dronken in de wieg ligt, en je daarbij afvraagt; god allejezus wie had dat ooit gedacht!
-je afvraagt of je dan eigenlijk nog wel zin hebt in de baakse kermis, of dan juist lekker thuis op de bank wil hangen
-je afvraagt of nu de burgelijkheid ten top zijn intrede doet, en vast plannen maakt met jezelf hier absoluut niet aan toe te willen geven, de tijd zal het uitwijzen...
-ontwaken uit je moeheid (of juist de moeheid ingaan, depence on the baby) en weer eens plannen kunnen maken. Jezelf 9 maanden hebben teruggetrokken, omdat je de aanblik van al dat fijns (wijn, wijn en sigaretten)geschreeuw en geruzie gespring gedans en machogedrag even niet kon verdragen
-je gelukkig bent met al het fijns om te heen (hoe emo), en je verheugd op al het fijns wat komen gaat
-je stiekem toch moeite hebt om al je cliënten 8 maanden achter te moeten laten, maar dit vooral niemand laten merken
-moet glimlachen om de foto's die je eindelijk na al die jaren laat ontwikkelen bij de kruidvat, het apparaat vervolgens 3 uur bezet houdt.. Foto's van anneke en mij met een blauwe tong op k-dag in arnhem?
-je vriendinnen die allemaal druk zijn met hun boel weer op orde te krijgen, compleet andere fases ingaan ook weer
och god hoe emo, i blame it on the hormones..
Ruud
145.97.203.144
Hmm ja
June 21 2006, 11:42 AM
- trashfest dit weekend. Samen met Stijn en Bruno in een tentje, samen voetballen met een aantal harde labelbazen (FC Godenteam). Panic kijken, biertje drinken; je kent het wel.
- mijn nieuwe arcadekast die ik overkoop van Ronald. Gelukkig is het semester bijna afgelopen.
- Daarover gesproken, mijn studie gaat te goed. Ik merk wel dat nu ik niet meer zo'n vermoeiende puber /(punk) ben, de motivatie hoger is. Daarbij komend, het doet er nu ook wat meer toe. Aangezien studeren ook niet meer gratis is, zoals voorheen.
- Mijn nieuwe kamer; voldoende ruimte, geen warmte meer 's avonds.
- Wat Daan zegt, bij mij begint het ook te jeuken. Er moet weer gespeeld worden.
Peter
145.7.182.188
k
June 21 2006, 12:45 PM
- spreken is zilver, zwijgen is goud
Ltgdaan
80.127.123.92
Rude Ruud 2005
June 21 2006, 1:20 PM
laffe paep met je poepzure studie!
Wat is dat nou voor een instelling man.
Janneke
86.83.28.68
June 21 2006, 10:57 PM
tja zo alles even doorgelezen en ga je toch nadenken van GOH,... tja wat heb ik eigenlijk de laatste tijd allemaal gedacht/gedaan...
-Allereerst VEELS TE VEEL om op te noemen......
-Weekend na weekend veel naar feestjes en nachten door...... drink de laatste tijd zelfs wel eens bier Veel gigs
maakt niet uit hoe ver....lang leve de lol
- Thuis situatie is iets wat veranderd...... ga ik verder maar niet op in
- Werk, tja net intern gesolliciteerd en moet nog tot vrijdag wachten op de uitslag...... hoop zo dat ik t haal!! Anders neem ik onslag en moet ik weer
op zoek naar ene nieuwe uitdaging!! nog effe op mijn nagels bijten dus.........
- Afgelopen weekend naar Dunkerque geweest.... paar toffe bands, maar vooral erg veel gezelligheid! Slapen kwam niet veel van, .... naar huis rijden
vogende dag ging ook niet echt lekker, gelukkig had ome Iwan nog wel een tukkie gedaan en nam het stuur van me over, zodat iklekker relaxed kon nagenieten van t mooie weekend met met kop in de zon genietend van een magnum....
- Thuis aangekomen te horen gekregen dat ik mijn huisje uit moet snik niet meer wakker worden naast een natuurgebied....niet meer het raam open
doen en een paar paarden hoofden naar binnen krijgen.....zal de lucht van paardenstrond en gier missen
- Wel een nieuw GROOT pand gevonden in de buurt wat te kraken valt, dus wie weet wat mij aankomend wekend te wachten staat!!!
- Feestje bij mij thuis dan........ Hmmm kan wel merken dat mijn MSN het niet doen heb niets beters te doen dan dit op te schrijven
Doortje
85.146.209.67
June 22 2006, 8:25 PM
- supercoole baan
- lekker weer & verliefd
- zwemmen & lekker weer
- vrijdag zaterdag (zondag?) trashfest!
- en dus kamperen hartje
- superleuke shows in het vooruitzicht
- zometeen beetje chocola en fruit (met dank aan supercoole baan) in bed eten
- alles gaat goed, voor de verandering
- als ik doodga heb ik ieg de mensen die ertoe doen verteld wat ik van ze vind
bart
83.128.80.219
June 22 2006, 8:48 PM
- werk waardoor ik meester drs joris zijn afsturdeerborrel mis
- werk omdat ik op ben...wil eten en slapen
- werk omdat ik morgen weer zo'n stresserige kutdag krijg
+ kaartje voor de TT gehad van een collega, dus zaterdag motorgeweld
+ net heel hard naar huis geraced
+ salaris wordt snel gestort
+ afdeling utrecht
amy
86.80.195.27
June 25 2006, 12:28 PM
jaaaaaaaaaa de TT
bart je moet eigenlijk naar de Zwarte Cross! Nog cooler!!
Gerrit
84.194.144.178
June 25 2006, 12:45 PM
daar heeft amy een punt
potlood
62.45.148.160
June 25 2006, 1:26 PM
ik heb ook een punt!
:
213.93.153.115
June 25 2006, 1:58 PM
ik heb er twee
62.195.156.91
3 punten
June 25 2006, 3:47 PM
. . .
buz
62.194.203.238
June 25 2006, 5:10 PM
pfft, een pizza heeft er wel 8
remco
83.128.78.29
June 25 2006, 8:32 PM
ik krijg er een punthoofd van...
lars
82.171.72.140
June 25 2006, 9:53 PM
ik heb er een blokhoofd van
Lieke
86.85.175.214
June 25 2006, 10:10 PM
Nederland heeft nog 0 punten..
Els
83.128.78.29
June 25 2006, 11:08 PM
Mijn gedachten wil je op het moment niet weten.
bierblikbart
82.171.92.70
June 29 2006, 10:25 PM
ken je un puntje aan suuge
Current Topic - maandag nacht 20 juli... gedachten de vrije loop