Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

KTown.

June 26 2006 at 4:31 PM
marcel 
van IP adres 80.57.224.203

Was echt te gek daar erg veel goeie bands,grote freakshow,veel gezelligheid met nieuwe en oude bekenden.
Echt 1 van de leukste festivals die ik ken.
Minpunt:fototoestel verloren,shit ik hoop dat ze hem terug vinden alleen voor de foto's.
Ok,zal ook eens plussen bij bands zetten die ik leuk vond tenminste en in ieder geval helft van de set heb gezien.
The Assasinators(DK)+++(1e band gelijk leuk!beetje la fraction achtig)
FLYKTPLAN +++
SLOSERI ++
VICIOUS ++(meer van verwacht)
TODAYS OVERDOSE -(Inderdaad saai)
HJERTESTOP++++(Was de beste band die ik heb gezien)
SKITKIDS+++
DEATH TOKEN+++
LA PIOVRA(ITAL)+++(GOEIE OUWE ITAL.HC/PUNK)
PISSCHRIST+++
TRISTESS+++
GORILLA ANGREB++++(IN HET PARK BUITEN ERG GOED!)
SISTA SEKUNDEN+++(Snelle zweedse hc met weirde zanger,ook in park)
Voor de rest nog wel af en toe een nummer van een band meegekregen,maar was soms te gezellig buiten.
Hoop dat het niet de laatste keer was!!!!!
Zitten natuurlijk met zoveel mensen ook wel rotte appels tussen maar over het algemeen sfeer erg goed!
Moet echt hier weer even wennen aan het"gewone"leven,als je drie dagen in een roes bent.
Nog veel nieuwe platen gehaald zoals No hope for the kids ep,Deathoken split ep,Poison idea(last testament),tristess ep,Dean dirg lp,Young wasteners ep,Insurgent kid cd,sloseri ep.

Respond to this message   
AuthorReply
Peter

82.93.19.73

een vieze vuile

June 26 2006, 5:20 PM 

landverrader! dat ben je.

80.63.84.236

Re: KTown.

June 29 2006, 7:57 AM 

hey marcel, I´m not so good at dutch, but does it say that you forgot a camera or something?? I know we have at least one camera here in the lost items box after the festival.... reply on my email or something if it is, not here, as I won´t see it - Lasse

Marcel

80.57.224.203

Re: KTown.

June 30 2006, 8:18 AM 

Thanx Lasse I have it back allready,Tommas found it and gave it to some other people from Holland.They allready sended it back to me.

Marcel

80.57.224.203

Foto's

July 1 2006, 5:40 PM 

Current Topic - KTown.  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!