Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

wie wil mijn collega worden?

August 17 2006 at 12:31 PM
Pruttelpower 
van IP adres 86.81.187.79

-
even voor de duidelijkheid: is GEEN callcenterfunktie..telefoon is gewoon iets wat je erbij doet. Brede afwisselende administratieve funktie dus! Ik hou hem al 4 jaar vol dus ach....

Vacature Servicemedewerker Customer Operations - 14 augustus 2006
Ben jij een commercieel talent? Hou je van aanpakken en word je niet afgeschrikt door een hectische werkomgeving? Dan is het Wereld Natuur Fonds, gevestigd in Zeist, op zoek naar jou voor de functie van:

Servicemedewerker Customer Operations (m/v)
voor 36-40 uur per week

De functie:

We zoeken een nieuwe collega om ons klantenserviceteam te versterken. Naast het uitvoeren van de dagelijkse werkzaamheden, zoals telefonie, e-mailafhandeling en data entry, verwachten we ook dat je de taak op je gaat nemen om ons team commercieel te laten opereren.

De functie-eisen:

We zoeken naast bovengenoemde eigenschappen een echte teamplayer met een optimistische uitstraling en een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent tevens accuraat en stressbestendig. Goede kennis van de Nederlandse taal en ervaring binnen een callcenteromgeving is een absolute pré. In eerste instantie wordt een jaarcontract aangeboden.

Procedure:

Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Reageer dan snel en e-mail je sollicitatiebrief met CV vóór 28 augustus a.s. naar Joke Goris, afdeling P&O. Actueel c.v. en korte motivering via de mail ( jgoris@wwf.nl ). Vermeld in de subjectregel “vacature Servicemedewerker CO”.

Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Saskia Renshoff, Hoofd Customer Operations (tel. 030-6937817).

Overige informatie:

Gezien de samenstelling van het team, gaat onze voorkeur uit naar een mannelijke collega.

Het Wereld Natuur Fonds voert een actief beleid om het gebruik van het openbaar vervoer voor woon/werkverkeer en zakelijke reizen te stimuleren.

Respond to this message   
AuthorReply
Steve vd Pyle

212.83.80.102

Re: wie wil mijn collega worden?

August 17 2006, 4:51 PM 

Mijn cv.
10 jaar als rotkind
20 jaar als nietsnut
(bijna) nog 10 jaar als nep dutchman

Do i get the job ?

lolly

86.87.21.86

August 17 2006, 5:07 PM 

ff voor de duidelijkheid dit heeft niets met the pruttles te maken

bierblikbart

89.98.31.232

August 17 2006, 6:21 PM 

Ltgdaan

81.204.145.23

Haha

August 17 2006, 7:50 PM 

Terechte ORLY

Gerrit

213.93.98.167

August 17 2006, 9:10 PM 

zeker een bonus als je iemand aanmeld?

Mano

82.171.90.41

August 17 2006, 9:29 PM 

lol, 10 euro bonus van randstad

Ltgdaan

81.204.145.23

August 18 2006, 12:17 PM 

Misschien moet je eerst even een foto van jezelf posten, dan kunnen we het altijd nog overwegen.

Current Topic - wie wil mijn collega worden?  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!