|
Heeft nijmegen de arnhemse zelfkant overleefd?!August 19 2006 at 3:30 PM | shag wim van IP adres 80.126.28.49 |
| - en hebben die guitige jongens uit nijmegen de Arnhemse zelfkant van de samenleving overleefd?!...... nou?!
Iedereen lekker brak? |
|
| Author | Reply |
Bas
80.57.61.30 | Re: Heeft nijmegen de arnhemse zelfkant overleefd?! | August 19 2006, 4:02 PM |
fucking hell.. dat was me een toffe avond zeg.. Eerst naar Turbonegro gegaan, deze show gaat bij mij de boeken in van een van de hardste shows ooit! Laag podium, harde obscene grappen en een alles naar de klote sfeertje. Omdat Mastadon op het laatste moment ook nog was toegevoegd, was het vrij voorspelbaar dat we de laatste trein niet zouden gaan halen. Rody regelt vervolgens bij een paar 40 jarige c.m.v.types dat we met hun bus kunnen mee terugrijden naar Arnhem, om daar vervolgens de laatste trein te pakken. Die bus was dus een half huis, vol met 40 jarigen op de speed en drank. Het uitje naar Turbonegro was een of ander half vrijgezelle feest ofzo. In Arnhem dus gedropt, en erachter gekomen dat we de laatste trein aldoor ook alweer gemist hadden. Vervolgens maar het centrum ingegaan waar we held Erik77 tegenkomen. Omdat de Move ging sluiten, besloot Niels ons mee te nemen naar de ULTIEME ASO-BAR. Tjokvol Arnhemse ASO'S die er niet voor terugdeinsde om met elkaar op de vuist te gaan. Vervolgens barste er nog een halve bitch-fight uit. Tegen een uurtje of 5 knalbezopen die tent uitgegaan, waar Rody op een gegeven moment homo-erotische opmerkingen en suggesties begint tegen een paar homofobe negers. Tenslotte ouderwets "on the streets" naar Lolly gelopen om te blijven maffen. Zojuist bij de Burger King ontbeten. |
|
amy
86.80.195.27 | Re: Heeft nijmegen de arnhemse zelfkant overleefd?! | August 20 2006, 3:35 PM |
Hahaha klinkt goed! Vooral die bus, had je eigenlijk gezellie bij in moeten blijven!
oehoeh en welke bar in Arnhem? |
|
Bas
80.57.61.30 | Re: Heeft nijmegen de arnhemse zelfkant overleefd?! | August 20 2006, 6:40 PM |
|
lolly
213.93.185.5 | Re: Heeft nijmegen de arnhemse zelfkant overleefd?! | August 20 2006, 7:28 PM |
Ja zeg me dat wel wat n mooie avond Turbonegro was echt heel erg vet. de halve zaal vol met spijkerjassies van turbojugend volgens mij was ik de enige met n spijkerjasje zonder dat er op maar daar werd snel wat aan gedaan want voor dat ze begonnen liep ik al rond met n turbojugend tilburg button. de terugweg was zeker geniaal en Cafe De buik maakte de hele avond mooi af! | |
|
|
|