Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

Familie Gezocht

November 2 2006 at 10:36 PM

van IP adres 80.56.212.57

Ik studeer Media & Cultuur aan de Universiteit van Amsterdam. Binnen deze studie hebben wij een praktijkonderdeel. Voor dit praktijkonderdeel maak ik met vier medestudenten een documentaire over het generatieconflict. Voor deze opdracht willen wij een portret maken van een familie. Wij zoeken een familie waarvan drie generaties aan het project willen meewerken. Een grootouder, een ouder en een kind. Wij willen in dit portret weergeven hoe deze familie met elkaar omgaat en elkaar al dan niet begrijpt. Omdat wij in deze documentaire ook verschillende jeugdculturen naar voren willen laten komen, zoeken wij mensen die behoorden of behoren tot een bepaalde subcultuur. Lijkt het u leuk om aan deze documentaire mee te werken, stuur dan een e-mail naar ferry1807@hotmail.com voor meer informatie. Een reactie verplicht u uiteraard niet tot deelnamen. MVG. Ferry van Eijk.

Respond to this message   
AuthorReply
bart

83.128.77.35

Re: Familie Gezocht

November 3 2006, 1:50 AM 

voor 1000 euro doe ik mee

arne

194.109.236.121

November 3 2006, 10:44 AM 

ja, ik ook. voor 1000 euro graaf ik mijn grootouders weer op.

Tom

145.97.212.93

November 3 2006, 1:38 PM 

maar als een dierenactivist een grootmoeder opgraaft dan kan het niet, maar een hebberige punker mag het wel

douwe

85.144.142.198

November 3 2006, 6:10 PM 

Lieve Ferry,
Ik weet wat je meemaakt, ik heb namelijk ook zonder familie gezeten. Ik weet precies hoe eenzaam en in de steek gelaten je je dan soms kan voelen. Het verlangen van een beetje genegenheid kan af en toe zo ondraaglijk zijn. Ook ik heb toen geprobeerd om door middel van bedachte onderzoeken bij een familie terecht te komen. Wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje. Na drie jaar op die manier tewerk gaan zonder resultaat, ben ik wat anders gaan doen, iets wat ik jou ook van harte kan aanraden. Ik ben in het gemeenteregister gaan zoeken naar alleenstaande vrouwen van boven de 75. Dit had succes: ik woon al twee jaar bij een lieve dame die mij de aandacht en liefde geeft die ik al die jaren heb gemist. In ruil daarvoor voldoe ik aan haar verlangens op seksueel gebied, wat heel erg meevalt aangezien zij het niet langer dan anderhalf uur en niet vaker dan drie keer per week volhoudt. Ik zou jou dit dus ook willen aanraden, dan kom je waarschijnlijk sneller uit de put dan op deze manier.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.
Met vriendelijke groet,
Douwe.
Ps: mocht je interesse hebben in een praatgroep, dan kun je mailen naar: dekutvaneenoudevrouwstinknietaltijdnaarvis@maarvaakwel.nl

Wilco DP

83.83.27.31

November 3 2006, 6:37 PM 

Heel goed, Douwe. Gooi het er maar uit.

Bas

89.98.61.120

November 4 2006, 1:32 PM 

whahahaha...

Current Topic - Familie Gezocht  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!