Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

Familie Gezocht

November 2 2006 at 10:36 PM

van IP adres 80.56.212.57

Ik studeer Media & Cultuur aan de Universiteit van Amsterdam. Binnen deze studie hebben wij een praktijkonderdeel. Voor dit praktijkonderdeel maak ik met vier medestudenten een documentaire over het generatieconflict. Voor deze opdracht willen wij een portret maken van een familie. Wij zoeken een familie waarvan drie generaties aan het project willen meewerken. Een grootouder, een ouder en een kind. Wij willen in dit portret weergeven hoe deze familie met elkaar omgaat en elkaar al dan niet begrijpt. Omdat wij in deze documentaire ook verschillende jeugdculturen naar voren willen laten komen, zoeken wij mensen die behoorden of behoren tot een bepaalde subcultuur. Lijkt het u leuk om aan deze documentaire mee te werken, stuur dan een e-mail naar ferry1807@hotmail.com voor meer informatie. Een reactie verplicht u uiteraard niet tot deelnamen. MVG. Ferry van Eijk.

Respond to this message   
AuthorReply
bart

83.128.77.35

Re: Familie Gezocht

November 3 2006, 1:50 AM 

voor 1000 euro doe ik mee

arne

194.109.236.121

November 3 2006, 10:44 AM 

ja, ik ook. voor 1000 euro graaf ik mijn grootouders weer op.

Tom

145.97.212.93

November 3 2006, 1:38 PM 

maar als een dierenactivist een grootmoeder opgraaft dan kan het niet, maar een hebberige punker mag het wel

douwe

85.144.142.198

November 3 2006, 6:10 PM 

Lieve Ferry,