Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

trui

November 5 2006 at 2:44 PM
douwe 
van IP adres 85.144.142.198

Ik ben zaterdagavond (4 november) in de Baroeg een Albert Heijn tas, die backstage lag, kwijtgeraakt. Nu maak ik me niet zo druk over die tas, maar er zat een trui en een shawl in. Shawl koop ik wel nieuw, maar die trui vind ik wel heel zonde. Het is een rood-zwart gestreepte trui. Heeft iemand misschien de verkeerde tas meegenomen? AUB help, want ik wil hem terug. Er zit een Terrance & Philip button op. Als je hem hebt gejat, geef AUB terug, want da's niet cool.
Alvast bedankt.

Respond to this message   
AuthorReply
amy

86.80.195.27

Re: trui

November 5 2006, 3:56 PM 

rood zwart gestreept; els komt u maar..

Bas

89.98.61.120

November 5 2006, 5:15 PM 

heb hem wel gezien idd.. in de linkerbackstage niet? Was al wel redelijk tegen het einde van de avond.

Voor de rest vond ik het een godenavond. Heeel veel toffe mensen enzo die ik lang niet meer gezien had. Zelf niet echt denderend gespeeld zonder Willem, maar vond het wel leuk iig. Fleace 'N Lice kon ik niet zo heel veel mee. Sick on the Biff vond ik het wel cool, wel een beetje eentonig, maar spelen konden ze wel iig.

3 uur was ik thuis volgens mij, stonden LTGdaan en cons. nog voor de deur. Mooi avondje.

douwe

85.144.142.198

November 5 2006, 5:51 PM 

Ja! was zeker een mooie avond. Blij toe dat Sick on the Bus weer een goeie drummer heeft. Inderdaad leuke menschen, goede sfeer, geen irritante lui. Heerlijk. Bier bij Arne daarna, met Anneke en Liset, was ook gezellig. Goeie avond!
En ja, die trui lag in de linker backstage.

Bas

89.98.61.120

November 5 2006, 7:32 PM 

kut.. ben volgens mij mijn jas ook kwijt. Circle Jerks achterop ge-dee-aj-waid. Iemand gevonden?

juul

145.53.53.145

November 5 2006, 11:09 PM 

(weer) nieuwe drummer?

damn, ik dacht dat die idioot nog drumde, mede daarom niet gegaan...grmpfff

anneke

83.83.55.125

November 6 2006, 2:58 AM 

Ik vond het ook wel tof, niet zo druk trouwens. Al was eigenlijk de rotterdams- chineze- karaoke- spelletjes bar het hoogtepunt van de avond.

Gerrit

80.57.157.237

November 6 2006, 11:39 AM 

vanwege zieke vriendin al eerder afgetaaid (ook vanwege het slaaptekort en de kater van de dag ervoor)

young ones - wat moet je ermee
brat pack - ik vond het tof, demo klinkt ook goed, nu benieuwd naar showtje met willem er ook bij.
fleas and lice - niet slecht, maar ik kan er niet zoveel mee
sick on the bus - ik hoorde alle verhalen de dag ervoor al hoe kut het was, dus ik vond het niet erg om eerder weg te gaan. Jammer dat ik nu hoor dat het toch wel ewer ok was, nou ja volgende keer beter.

Henk-Jan

82.170.224.201

November 6 2006, 12:09 PM 

Slaaptekort en de kater? Mietje, ik ben ook gewoon door gegaan tot de late uurtjes.

Current Topic - trui  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!