Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

Nieuwe site

January 24 2007 at 9:03 AM
Jeroen 
van IP adres 213.84.48.85

Weer eens een archiefsite met oude en nieuwe punk. De site is nog in de maak, maar het begin is er:

http://www.koptelefoon.org

Respond to this message   
AuthorReply
arne

194.109.236.121

Re: Nieuwe site

January 24 2007, 9:50 AM 

Mooi initiatief. Alleen, ik zou serieus overwegen de boel in het Engels te doen, want het buitenland vindt Nederpunk tegenwoordig ook verdomd interessant! Verder werkt er geen enkele link naar een bandpagina. Dat is wel een beetje jammer, want nu is er nul komma niks te zien en te lezen.

Maar nogmaals, veelbelovend initiatief!

kus de geit

213.84.254.3

January 25 2007, 10:47 AM 

wat arne zegt
en verder mag je mij altijd mailen voor informatie over bands, foto's en dat soort dingen
jos-c-red APESTAART wxs.nl

bart

83.128.83.88

January 25 2007, 12:08 PM 

mail mij ook gerust als het om info & hoezen enzo gaat

81.58.71.40

Dank

January 27 2007, 9:27 AM 

@Jos en Bart

Dank! Voor de aangeboden hulp. Zoals we al schrijven op de website kunnen we deze goed gebruiken. We willen een goede website neerzetten, vol informatie, ik heb inmiddels van Jeroen begrepen dat wij bij jullie beiden dan aan het goede adres zijn.

Ik ben hier eigenlijk nooit aktief maar weet inmiddels met wie we te maken hebben hier dankzij Jeroen. Dat doet een oude punk goed, ik neem graag contact met jullie beiden op. Koptelefoon moet een mooi geheel worden van verleden en heden.

Ik heb geen email-adressen, zouden jullie een bericht willen sturen aan mailkoptelefoon@gmail.com ? Dan mailen we verder.

Nogmaals bedankt voor de reakties.

We gaan er tegenaan!

grtz

Jan

Current Topic - Nieuwe site  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!