Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

zoekt hulp

March 16 2007 at 10:39 PM
Sangre 
van IP adres 212.187.9.193

We gaan op tour en hebben iig 1 maar liefst 2 optredens nodig ergens tussen Luik en Baskenland. Luik doen we zaterdag 7 april en de 10e zijn we in Spanje. Alle Franse contacten die wij hebben blijken ons niet te kunnen helpen en dus doen we een beroep op de scene of jullie een idee hebben hoe we deze gap kunnen dichten. Concerten, contactpersonen....alles is welkom!

alvast bedankt

Respond to this message   
AuthorReply
Metalen Mark

62.131.25.171

Re: zoekt hulp

March 19 2007, 3:06 PM 

Z˙n Bräd en Renk niet van de connection Franēais tegenwoordig?

Tom

145.97.213.249

March 19 2007, 3:17 PM 

Er zijn toch wel wat NL bands die in Parijs en Bordeaux ofzo contacten hebben in kraakpanden oid?

King Frank

62.45.148.42

March 19 2007, 6:19 PM 

je kunt dat nazi-Frankrijk ook ontwijken tegenwordig hee!

ik heb een sluwe route via Europoort en Portsmouth naar Bilbao, kost een goeie 1600 eu meer maar in ruil daarvoor hoef je not a single word of dat konkafrans aan te horen! het nadenken waard dus

Sangre

212.187.9.193

sweet kids....

March 19 2007, 8:11 PM 

het lijkt er op dat we Bordeaux "doen"

arne

82.95.237.140

March 19 2007, 8:13 PM 

bordoo is tof om te spelen

King Frank

83.128.79.210

March 19 2007, 8:40 PM 

Excuses voor mijn haat jegens stokbroodknagers maar ook op Bordeaux poep ik een keutel.

Ik ging een aantal jaren terug in augustus met de Kadeddilac, Armin ingeladen, ouwe haleluja's achterop en tuffen naar de zon. De avond er voor hadden we al bedacht dat we om even op adem te komen in Bordeaux zouden stoppen en aldaar door de stad te fietsen. Zo gezegd zo gedigidaan maar wat een misaire was dat zeg om half 4 smiddags met 35 graden, mensen die weigeren ook maar 1 woord in een andere taal te wisselen, alleen maar flats en boksscholen en een restaurantknakker die weigerde eten voor ons te maken.

Misschien was dit gewoon niet de beste dag om in Bordeaux te zijn maar wij hebben de fietsen opgeladen en in een harde ruk doorgecrosst naar Zarautz waar ze met een vriendelijke glimlach een hamburguesa en een San Miguel voor mn snuit parkeerden.
Ik ben dus bevooroordeeld en zal niet komen kijken hoe jullie het 'doen'

wat 'doen' jullie in het spaanse en baskische zoal?

DLN

82.120.145.48

March 20 2007, 3:08 PM 

Probeer deze mensen eens voor een concert in Parijs.....
Will (wallstreetdestroy) wsdestroy[at]hotmail.com
Gaspard (Arrache toi un oeuil) atuo[at]no-log.org of EMY (Arrache toi un oeuil) junktankk[at]yahoo.co.uk
Toma (rockindogs) rockindogs[at]neuf.fr
Good luck!

Current Topic - zoekt hulp  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!