Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

nieuwe trbngr song online

March 28 2007 at 12:26 PM
dyna 
van IP adres 213.84.234.101

Op hun myspace...
mmm.
ik had toch weer hoop op een hit... naja nog maar een keer luisteren

Respond to this message   
AuthorReply
dyna

213.84.234.101

Re: nieuwe trbngr song online

March 28 2007, 12:33 PM 

nee, geen hit. blijft jammer. wel een leuk hoesje. ik reactiveer mijn turbojugendlidmaatschap niet als dit het beste nr. van de plaat is

myrte

145.107.1.133

March 28 2007, 7:52 PM 

turbonegro.... ik vind de lol er inmiddels wel af.

King Frank

83.128.78.250

March 28 2007, 8:28 PM 

Vroegah toen ik nog 2 keer zo veel haar had bracht sony een reeks lauwe kut samplers uit, volgens mij heette dat big buzz ofzo. ik weet nog dat ze altijd 9,95 (florijnen) kostten wat voor de gemiddelde mavo leerling nog wel op te hoesten was. Destijds werkte ik na school in de gerbera's en bezorgde ik op dinsdag folders en op donderdag de Westlandpost, een lokale krant zoals we die overal wel kennen. De inhoud van die krant was meestal gebaseerd op wat er gebeurd was in de regio, én niet te vergeten wat er te gebeuren stond in de komende weken.

Ik weet nog dat er ook flink aandacht besteed werd aan de Dames1 van Quintus handbal, een begrip in de europese handbalwereld aangezien zij het keer op keer weer wisten te presteren kampioen van Nederland te worden en daarmee een groot aandeel had in de aanwas voor het jong-oranje handbal team. Ieder jaar als ze die beker weer hadden reden ze dan dansend en schreeuwend door de straten van Kwintsheul. Het ene jaar achterop een vrachtwagen, het andere jaar op een oplegger achter een tractor. Het halve dorp liep dan uit om de overwinning met een alcoholische versnapering te beklinken in de Van der Voort - Quintushal, vernoemd naar zowel de hoofdsponsor als de club zelf. Ik ging daar nooit heen, ik was anders, ik luisterde NOFX en Heideroosjes op mijn walkman. Soms kocht ik ook de big buzz en daar stond toen een nummer op van Turbonegro, ik kon mijn oren niet geloven, wat een kutmuziek. Zo door de jaren heen kwam ik door mijn groeiende interresse nog een aantal keren in contact met de muziek van Turbonegro en keer op keer dacht ik 'wat een kutmuziek'. Ik denk dat dat nooit anders zal worden.....

Bas

89.98.56.110

March 29 2007, 12:23 AM 

mhmm.. beetje slap nummer dit. Vorige plaat was ook al iets minder, maar had wel zijn momenten. Hoop dat de rest beter is.

Henk-Jan

212.108.13.131

March 29 2007, 5:57 AM 

Frank, wat kan jij het toch mooi verwoorden. Ook al zit ik al vanaf 5 uur vanmorgen op mijn werk, het is nu wel met een glimlach.

Zo en nu even schijten.

Gerrit

62.195.50.37

March 29 2007, 4:48 PM 

heb echt helemaal NIETS met die band. Trek het voor geen meter.

Current Topic - nieuwe trbngr song online  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!