Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

Kutdag!

May 2 2007 at 6:05 AM
Henk-Jan 
van IP adres 212.108.13.131

-
Wat een kutdag. Om 4 uur opstaan om naar je werk te moeten. En dat na een weekend van weinig slaap en veel gefeest. In je schuur erachter komen dat je fiets nog op het station staat. Je dus 45 minuten moet lopen naar je werk. Na 5-10 minuten stopt er een auto met twee mongolen erin. Die doen alsof ze naar een straat vraag en vervolgens iets van pepper-spray op je gooien,spuiten of weet ik veel hoe ze dat doen, onder luid geroep van pak hem. Snel rennen en vervolgens op je werk zitten met tranende en brandende ogen en een loopneus. Wat een kutdag en het is nog maar 6 uur in de ochtend.

Respond to this message   
AuthorReply
Jelle

82.170.224.201

Re: Kutdag!

May 2 2007, 7:12 AM 

Wat de fuck?
Wat voor gasten waren dat dan?

shag wim

213.93.184.122

May 2 2007, 10:05 AM 

Hmmmm das idd echt kut.

Heb het zelf godzijdank nog nooit gehad. Hans (sluts) had het in Tjechie een paar jaar gelden anders om. Hij zat met nog iemand in de auto. Spuiten ze van buiten af bij de chauffeur en de bij-rijder pepper spray in de ogen ivm een car jack. Hans heeft terwijl hij 90% blind was flink het gas pedaal in gestampt. Die andere gast werd van zo dicht bij in de ogen gespoten dat een gedeelte van zijn oog is bevroren door de drijf gassen uit de spuit bus. Werd nog een eng verhaal met een los latend oog vlies e.d. maar later alles gelukkig weer goed gekomen (wel abrupt einde van de vakantie.

Maar Henk Jan misschien kan ik je dag een beetje goed maken met een show voor dat bandje van je.

Kun je me mailen op wimkoens (at) xs4all.nl ?

Tom

145.97.212.25

May 2 2007, 10:17 AM 

Da's kut HJ!

Lieke

62.163.206.227

May 2 2007, 10:39 AM 

Vriend, dat suckt.

mirjam

83.83.248.9

May 2 2007, 10:46 AM 

gatver, das inderdaad niet tof nee!

Peter

145.7.182.188

Henkie

May 2 2007, 11:09 AM 

Sterkte vrind! Kan ik je vanavond in Tilburg van een pilsje voorzien? Wil ik ook wel even de oogjes zalfen met een toefje mannenpap.

Verder ben ik helemaal down met Dead Weights in arnhem.

Henk-Jan

82.170.224.201

May 2 2007, 1:21 PM 

Zo, dat was me het avontuur wel. Nu niet zo heel veel last meer, maar vanmorgen wel kotsmisselijk en last van neus en ogen. Nu alleen nog een beetje last van m'n linkeroog. Vanavond nog maar even rustig aan.
Wim ik ga je mailen!

André

212.120.73.166

Van Harte Trix !!!!!!!

May 2 2007, 1:50 PM 

Tja waar gaat dit heen , ik moest ook al inspringen in een akkefietje ... afgelopen maandag vonden een paar van die net uit de luiers gekropen gasten het nodig om een zwaarbeschonken feestganger compleet de andere wereld in te trappen ... ben er tussen gesprongen en heb die gasten een flinke kater bezorgt voor de next day ( zij mij trouwens ook hahaha ) .
Maarja van harte gefeliciteerd Trix ... volgend jaar weer .

Current Topic - Kutdag!  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!