Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

Ambtenaren - ook leuk voor Arne!

August 20 2007 at 11:15 AM
necdaan 
van IP adres 131.224.251.72

Even voor de goede orde: ik ben tegenwoordig ook ambtenaar. Althans ik ambieer het en verkeer thans in hun kringen.

Zojuist kwammen er twee fraaie exemplaren bij ons op de afdeling met een karretje. Komen een plant ophalen. Is voor gebeld. Er ontstaat echter wat consternatie gang. Er steekte en hoofd om de deur.
"Waar is jullie secretaresse?"
"Poeh, het is maandag toch? Volgens mij had ze vandaag een dag vrij." Antwoord mijn kamergenoot.
Oei. Dit was niet de verwachte situatie.
"Ja, we komen een plant halen, maar we weten niet welke!"
Behulpzaak loopt mijn kamergenoot mee naar de betreffende plek. Staan daar twee planten. Een mooie grote en een verlepte.
"Ja."
"Nou, ik durf er mijn hand wel voor in het vuur te steken dat jullie de verlepte moeten hebben."
De twee weer vertrekkenend en opgelucht dat ze niet ter onverrichte zaken weer moesten terugkeren.

Veel plezier op het ministerie, Arne!

Respond to this message   
AuthorReply
Casper

137.224.252.10

Re: Ambtenaren - ook leuk voor Arne!

August 21 2007, 11:12 AM 

ja... en nu?

shag wim

77.250.101.213

Re: Ambtenaren - ook leuk voor Arne!

August 21 2007, 4:33 PM 

nu..... weet je waar je duur betaalde belasting geld heen gaat Naar twee man om een dode plant op te halen.

Current Topic - Ambtenaren - ook leuk voor Arne!  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!