Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

For home-studio buffs...

December 13 2007 at 7:21 PM
steve 
van IP adres 24.132.96.209

Na een paar dagen internet snuffelen, kan ik geen goede antwoord vinden,dus... wie weet :

Ik heb een redelijk goed geluidskart (DMX6Fire, 24/96.. veel in en uitgangen) en ik heb net een (8+4)analogue desk gekocht... (en nu gaat mn nederlands naar de klote..ahum)

dus... can I use this desk to both mix tracks from the pc (bijvoorbeeld van cubase).. and at the same time, can I use it as inputs for vo-kills, guitars etc ?

Cheers !!

Respond to this message   
AuthorReply
steve

24.132.96.209

Re: For home-studio buffs...

December 13 2007, 7:26 PM 

shag wim

80.126.28.49

December 15 2007, 6:20 PM 

Begrijp ik het goed. Bedoel je dat je het audio signaal van uit je comp door de tafel wilt sturen, in de tafel mixen en dan weer per kanaal terug de computer in? Dat laatste per kanaal uit sturen kan moeilijk zijn. meestal hebben kleinere mengtafels maar 2 uit (stereo out: links en rechts). als je mazzel hebt zit er ook een control room out (l en r) op of een monitor groep.

sommige tafels hebben ook een aparte uit gang per kanaal. Maar dan is het aantal in's en out's op je geluidskaart weer de beperkende factor. Volgens mij zit op die mengtafel die Hans en ik de vorige keer hebben "ge-jut" (ja jUt niet jAt). wel de optie om los per kanaal uit te sturen..... maar ja of die het ook echt doet.

OF, bedoel je is het mogelijk om een aatal sporen uity te sturen én gewoon een los kanaal gitaar en een kanaal zang terug te sturen naar de computer zo dat je kan in dubben. Als je een control room -out of mnonitor out hebt moet dat geen probleem zijn. dan zet je die twee kanalen gewoon links en rechts ge-paned op die uit gangen.

Maar stuur hans anders een mailtje. die is daar altijd wat handiger in.

Ikke ignoranus computericus...... heb nog steeds niet m'n bas kunne inmporteren in fruity loop. ach ja morrege!!

stevie niks

24.132.96.209

December 15 2007, 8:40 PM 

hahaha... aye, we'll sort it out tomorra, geezer....

Current Topic - For home-studio buffs...  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!