"Hoe wist je dan dat ze dood was joh?"
"Dat zág ik gewoon!"
137.224.252.10
Re: En Joran is de LUL
February 4 2008, 9:26 AM
"de zee is groot he"
Ik denk dat er nog wel meer aan de hand is. Die is echt niet zomaar gestorven, want dan ga je echt het lijk niet wegwerken, dan haal je medische hulp. Ik snap niet dat daar niet over is verder gevraagd.
En dan die schoenen, daar snap ik ook niks van. Daar werd ook al niet over verder gevraagd.
Billi
80.57.181.108
February 4 2008, 10:54 AM
Dat punt snap ik ook niet...
Als je een ladderzatte onbekende scoort en het gaat ineens niet goed met haar....dan is alles toch opgelost met een ambulance en haar vriendinnen als getuigen laten opdraven (die jou van van alles kunnen beschuldigen maar ook haar van haar lichamelijke toestand (veel coke en sterke drank?) en blijft er heus wel wat fouts van Joran over maar dan is moord toch uitgsloten....
wat een mafkees ook die gast...
King Frank
62.45.170.57
February 4 2008, 7:53 PM
talloze flauwe grappen kriebbelen aan mijn vingertoppen boven mijn typemachine maar sinds King Frank & The Meisjes van Nulde probeer ik ze in dit soort gevallen voor me te houden.
geďnteresseerden kunnen me mailen
Jelle
82.171.201.135
February 4 2008, 8:17 PM
Ja die Joran, donders zeg da's een kouwe!
Maaruhh ik heb me ook weer zitten ergeren aan Peter R. Lekker vissen naar complimentjes bij die dude van het OM enzo. En wat was de toegevoegde waarde van de beelden waarop die moeder met het materiaal geconfronteerd wordt? Sorry maar da's ook gewoon keihard scoren over andermans misere. Of ze er nou mee ingestemd heeft of niet.
Lolly
85.147.68.154
February 4 2008, 9:53 PM
Over grappen gesproken:
De Fokke en Sukke van vandaag bij de Wereld Draait Door was goed te doen
Lolly
85.147.68.154
February 4 2008, 9:58 PM
De Lucky TV op het eind deed het ook erg goed
Els
62.45.167.168
February 5 2008, 12:22 AM
Hahaha,ja hoe die Peter deed ook ja.
"Dit is iets waar jullie jaren van gedroomt hebben he?"
Overigens was er gister een kleine reportage over een gast die in dezelfde straat woonde als Joran,alleen die heette Johan van der Sloot,heeft ook een flinke meute over zich heen gehad,haha.