Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

[GOEDKOOP] Koelkast te koop

February 7 2008 at 5:56 PM
Tom 
van IP adres 145.97.230.222

Omdat ik een andere koelkast heb die groter is en een diepvries er aan vast zit doe ik mijn oude koelkast weg.

Het is een Bauknecht en een flink aantal jaartjes oud. Hij doet het echter nog perfect. Alleen lampje is kapot, maar dat zal zo wel te fixen zijn en er mist 1 schapje.
Afgezien van deze kleine mankementjes koelt hij als een dolle, dus je lauwe blikken Hollandia zijn zo koud. Er zit ook een vriesvakje in als het nog sneller moet.

[b]Voor een luttele 30 euro[/b] mag je hem in Utrecht op komen halen. Liefst zo snel mogelijk, want hij staat een beetje in de weg.

Reacties per PM of mail: tomnieuwenhuis[a]gmail[.]com

FOTO'S:

Respond to this message   
AuthorReply
Gerrit

83.84.168.193

Re: [GOEDKOOP] Koelkast te koop

February 7 2008, 6:24 PM 

wees blij als iemand hem gratis bij je komt ophalen, scheelt jou knaken voor het afvoeren van dat ding.

Tom

145.97.230.222

February 7 2008, 6:44 PM 

Ik geloof dat ik al weet waar het mis ging tussen Jos en Gerrit met betrekking tot een basgitaar...

Peter

82.93.19.73

gelul

February 7 2008, 6:50 PM 

Gerrit heeft gewoon gelijk.

Billi

80.57.181.108

February 7 2008, 7:02 PM 

het irritante met koelkasten is dat als je er 1 nodig hebt, er weer net niet eentje ergens over is. Dan vind je ze niet voor 30 of lager. Afvoeren is gewoon de gemeente bellen en buiten zetten en dat kost bij mijn weten niets dus dat lijkt mij pas een optie als ie het niet meer doet!

Tom

145.97.230.222

February 7 2008, 7:10 PM 

Ik laat natuurlijk niet zomaar iets door de gemeente wegmikken was het nog goed doet...

Billi

80.57.181.108

February 7 2008, 7:52 PM 

Ik vind het al maf als mensen een andere TV kopen terwijl de oude het nog doet. Hoe maf ben je toch als je es effe op een zaterdagmiddag een nieuwer model koelkast koopt omdat de buurman dat ook heeft?

Tom

145.97.230.222

February 7 2008, 8:03 PM 

Ik heb uiteraard niet een andere koelkast gekocht omdat de buurman ook een andere had. Ik heb mijn nieuwe half gekregen omdat ik op zoek was naar een diepvries en mijn nieuwe een diepvries en koelkast in een is.

Gerrit

83.84.168.193

February 7 2008, 10:47 PM 

@ billi: Ik heb een perfect werkende tv, maar ben zo'n game nerd dat ik toch een nieuwe wil omdat ik dan tenminste hd kan gamen

Billi

80.57.181.108

February 7 2008, 10:59 PM 

@Tom.... niet naar jou gericht hoor...

@gerrit...slecht voorbeeld van me. Een TV kun je ook al wegdoen omdat het beeld bibbert terwijl een koelkast niet weg wordt gedaan als ie 3 graden minder koelt...

wat ook irritant is... we hebben hier 2 werkende DVDspelers waar de AB het niet meer van doet en dan heb je er ook nog maar weinig aan die dingen. Nieuwe AB bestellen zal wel tientjeswerk worden, wat ook een nieuwe DVDspeler met AB bij Blokker kost!

Jelle

82.171.201.135

February 7 2008, 11:19 PM 

Valt mee!
Ik heb een stokoude tv waar ik al jaren een universele afstandsbediening voor genruikte. Totdat ze een tijd geleden alle kanalen omgooide en die kon ik met mijn huidige afstandsbediening dus niet tracken. Na het zo'n 3 maanden met 4 kanalen gedaan te hebben was ik van plan om 'em dan maar weg te pleuren maar na even rondkijken op internet bleek er een behoorlijk bruisende handel in AB's te zijn. Op zo'n site even het merk en typenummer van de tv ingetikt en 2 dagen later lag de juiste AB in de bus. 12,50!

Casper

82.170.162.187

February 8 2008, 7:42 AM 

Je weet wie daar achter zat he, dat omgooien van de kanalen.

Het is Bart zn schuld!

Current Topic - [GOEDKOOP] Koelkast te koop  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!