Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

ach gut hoe leuk!

March 19 2008 at 4:25 PM
Amy 
van IP adres 212.203.12.98

Binnenkort zal ik vanuit het werk als 'demonstrant' meedoen in een oefening van de ME.

Hoe ironisch..
Iemand nog sappige en hilarische momenten meegemaakt? Om weer even in de sfeer te komen..

Ik weet nog dat ik in een politiecel beland ben zonder dat men mij goed had gefouilleerd. Met als gevolg dat de cel met dikke zwarte stift volledig onder handen is genomen. En dat we de ruit van de celdeur er met de schroevendraaier uit wilde draaien toen plots oom agent door de ruit keek..

Respond to this message   
AuthorReply
Jelle

82.171.201.135

Re: ach gut hoe leuk!

March 19 2008, 4:32 PM 

Ik herinner me Gerrit die tijdens de ontruiming van de Blauwe Aanslag een halve liter bierblik op de neus van oom agent smeet omdat die hem uit het niets ineens wel heel hardhandig sommeerde om aan de kant te gaan. Gerrit snel weg natuurlijk. Maar toen 'ie even later weer terug kwam wandelen besloten ze de hele straat leeg te vegen en was vooral Gerrit het doelwit. Ik moet nog lachen als ik Gerrit weg zie rennen met 5 agenten achter 'em aan, waarvan er eentje een jochie van zo'n klein kinderfietsje trok ('Halt, ik vorder deze fiets!') en daarmee achter Gerrit aanging. Hahaha te belachelijk voor woorden .

King Frank

62.45.129.4

Re: ach gut hoe leuk!

March 20 2008, 11:33 PM 

volgens mij heeft onze bart nog wel wat aardige situaties meegemaakt

zelf ben ik een laffe hond en ben dus op demonstraties nooit de petoet ingedraaid.

Current Topic - ach gut hoe leuk!  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!