Get Firefox! Antifaschistische Actie - Overal, altijd. Dutch punk messageboard!!!

Register! | Log In | Log Off

--

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  

Queensday Festival

April 23 2008 at 11:24 PM
Lolly 
van IP adres 85.147.68.154

-
Logisch dat het volgende week is maar even het volgende: Ik kan allen het topic r over ff zo snel niet vinden, maar naar het schijnt staken op 30 april de medewerkers van Veolia. De trein dis tussen Nijmegen en Roermond rijd valt daar onder. Dat wil dus zeggen dat als het door gaat er gratis gereisd kan worden Naar Venlo vanuit Nijmegen en Roermond. Wat wil je nog meer, Grtis festival en gratis reizen.

Respond to this message   
AuthorReply
lolly

85.147.68.154

Re: Queensday Festival

April 28 2008, 5:23 PM 

Geachte heer/mevrouw,

Uw vraag is of er op Koninginnedag acties zijn in het Openbaar Vervoer.

Het klopt dat er acties komen in het Openbaar Vervoer. Op Koninginnedag worden er inderdaad geen vervoersbewijzen en/of kaartjes gecontroleerd. Voor meer informatie wil ik u graag doorverwijzen naar:
http://www.cnvbedrijvenbond.nl/sectoren/stads-en-streekvervoer/sectornieuws/artikel/ultimatum-verstr

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dit is geldig op het traject van Nijmegen naar Roermond dus vanuit die plaatsen en de tussengelegfen stations hoef je gene kaartje te kopen

Current Topic - Queensday Festival  Respond to this message   
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Back!  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Blok 1A Shaggable Sluts The Bips
Antidote Brat Pack Disturbance
Beans No Hoodlums Mistake
Dutch Punx Kalender
Get Firefox!