Hola, heb vroeger (1980-81) als vrijwilliger gewerkt in de stokvishal. Was vooral aktief in de zeefdruk afdeling. Verder erg veel bar diensten gedraaid tijdens de concerten en de wekelijkse avonden. Verder in de kraakgroep gezeten die destijds de V&D panden hadden gekraakt. Ooit nog getracht een bandje te beginnen emt de onmogelijke naam "nur wir". Ken alleen geen namen meer uit die tijd. Behalve dan de bandleden van de kripo's. We hingen ook altijd rond in een cafe in Arnhem waarvan ik de naam ook kwijt ben. Ben eigenlijk benieuwd wie er ook in de scene heeft gezten van de stokvishal.
en die band vind ik me toch een portie kut omdat ik te laat geboren ben
shag wim
80.126.28.49
Re: Stokvishal Arnhem
January 8 2009, 12:33 AM
Zat echt effe tedenken... doen of niet doen?!
Vooruit dan maar. Slecht een paar van de actieve old school punx.
- Jantje Bouwmeester (kripo's) doet samen met Frank (oh fuck) de vocalen voor 'gelegenheids band' Rotte Vis.
Waarschijnlijk ook dit jaar met koninginnen-nacht weer een 77 punk cover feestje in de Stage met Rotte Vis.
- Gitarist van Neuroot stoner rockt tegenwoordig samen met drummer Chaos in The Tyrants of the Accient Law.
-Thomas Versloot (volgens mij uit het V&D kraak scene) Maakt nog steeds DB overtredingen met The Ursula's.
- Egbert Joosten (Nurvus Pigs The Daltons) Heeft zijn eigen drumschool en speelt samen met bassist Jeroen Van der Lee (o.a. The Daltons) In The Harries...The Harries zijn eigenlijk weer de backing band voor rotte vis.
-Eppie Hotz drumt ook nog steeds en heeft nu The rocket dog studio.
En zón beetje iedereen boven de 40 op de Jacobiberg heeft nog levende herinneringen aan de Stokvishal. Het is opmerkelijk hoeveel mensen 'claimen' een cruciale rol te hebben gespeeld in de historie van de stokvishal. Ik heb wel 30 man gesproken die daar 'De baas' waren of die eigenhandig de stokvis hal gered hebben.
KF
83.84.57.47
January 8 2009, 11:36 AM
Baas boven baas, ja toch
herman
84.85.118.73
80-81
June 6 2009, 6:35 PM
Hey,
Ik weet nog wel wat namen. Kroegen waar veel punx zaten waren:
Luifeltje, classroom, Merik. De engelsen (coffeshop).
In de stokvishal natuurlijk en daarna in de goudvishal.
Namen van bands: Hirozima Kitz, Splatch, Gonero, Nurfus Pigs, Harries, Kripos.
Herman
84.87.50.111
rotte vis
September 11 2009, 5:52 PM
kan de stokvishal niet opnieuw gekraakt worden ?
84.27.124.75
ben er ook nog!
September 20 2009, 2:54 AM
Tsja.... heb alleen maar goede herinnerengen aan de stokvishal ( en ltr de goudvishal). Wij kwamen altijd met een groepje uit Brabant om die noorderlingen (Arnhemers:) te leren drinken zoals wij da gewent zijn in Brabant. Alleen moet ik eerlijk toegeven da wij weer nie tegen die duitsers opgewassen waren. Tsjongejonge.... wa konden die zuipe... RESPECT... maar was idd een leuke tijd in de stokvishal......... heb daar zelfs nog ooit Motorhead gezien... Hell Yeah Maar de leukste av. was de sluiting met oa. vlgns mij Neuroot, Pandemonium en vooral die duitse band was echt geniaal.......... hoe heten ze ook alweer????? Was echt een SUPERopgefokte avond!!! Ik heb nog tanden van een "wout" in m'n gummiknuppel zitten toen wij uit de MAC verdreven werden. Ik heb toen iig nog de Stokvis gehaald met van die irritante honden aan m'n been. Alleen was de GBO weer SUPER A RELAXT. Op de avond zelf zijn nog een hoop van mijn toemalige vrienden in elkaar gemept. Tsja... punk in 1984...... was altijd wel iets aan de hand...... maar een leuke tijd anyway!!!
Grtz, woody DB
buz
62.131.15.12
September 26 2009, 3:18 AM
ziedegewel, nijmege blieft toch wel uber alles heur en as get nie geleuf dan vreuf t harry meur, viez'n drek zoak
de teereung