<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de index  

Verdedigen

November 14 2001 at 12:40 AM
No score for this post
Ouwe  (Inloggen Ouwe)
van IP adres 195.121.221.79

Beste coaches en trainers,

Ben erg blij met het initiatief kennis te delen. Ben echter op zoek naar verdedigende oefeningen. Ik ben hoofdtrainer van de B-jeugd van Atlantis en ben op zoek naar verdedigende oefeningen. En dan heb ik het echt over de basis, van oefeninge mbt juiste lichaamshouding, tot drie-hoeks verdedigen en voor/achter verdedigen. De kinderen willen natuurlijk graag aanvallen, maar je gaat pas echt wedstrijden winnen als je er zo min mogelijk door laat. Kan een van jullie mij suggesties doen waar ik oefeningen/trainingsstof kan vinden? Het is namelijk een onderwerp wat niet veel aan bod komt, maar wel uitermate belangrijk is.

Peter (Atlantis)

Scoring disabled. You must be logged in to score posts.Respond to this message   
AuthorReply
Jochem
(no login)
193.67.137.1

wellicht vind je het hier

No score for this post
November 16 2001, 1:18 PM 

Hi,

Kijk eens onder 'handreikingen' en onder 'ontwikkeling' in de daar geplaatste beleidsplannen vind je vast wat over verdedigen.

Groeten jochem

Scoring disabled. You must be logged in to score posts.Respond to this message   

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar de index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement